Kak Ros Mee Udang Berasap Sungai Baru

Assalammualaikum...

Makan...makan.dan makan lagi..hamboih..nak tiru Hanis Zalikha ka?

Entri lepas baru je citer pasal makan jugak..huhu

Owh tidak..sebab saya dan Hanis Zalikha memang ada persamaan...iaitu kuat makan atau dalam bahasa kasar sikit mentekedarah... *nak jugak sama ngan selebriti..puittt*

Ni jalan-jalan cari makan masa balik kampung raya aritu...kau tengok berapa lama tak mengupdate...bapak pemalas blogger macam gue ini...huhuhu... *sila doakan saya rajin selalu..kuikuikui*

Kedai nih ala-ala kedai-kedai mee udang  kat Kuala Sepetang yang dah sedia pemes amos...

Tapi yang nih lagi spesel kot dari Kuala Sepetang *pendapat sendiri*

Lokasi di Sungai Baru, Kuala Kurau Perak

Menu spesel : Mee Udang Berasap

Nama Kedai : Cafe Kak Ros Mee Udang Berasap Sungai Baru

Harga : Antara RM 5 hingga RM 15

Mee Udang Biasa : RM 5.00
Mee Udang Sederhana : RM 7.00
Mee Banjir Udang : RM 9.50
Mee Sotong : 8.00
Mee Ketam + Udang : RM 12.50
Mee Ketam +Udang + Sotong : RM 15.00




Mee Udang + ketam = RM 12.50
Hamik ko..memang berasap....

Tengok ketam tu berenang dalam mee...hohoho

Char Kue Teow RM 3.50


Boleh like fanpage dorang nih sebagai tanda sokongan gitu.....hehe
Memang puas hati la makan kat sini..kenyang + sedap + yumeeh...hihihihi

Memang ramai orang lagi-lagi kalau cuti...

So,in shaa Allah takkan rugi datang makan kat sini..

tata titi tutu
sekian
wasalam

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

6 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Mia Kassim berkata...

Bestnya tengo mee udang dan ketam seekor tu...hehe

Azlan Strider berkata...

bukan kuat makan tapi food lover..bagus orang2 macam awak nie..dpt memperkenalkan kedai2 yang best ..hehehe

p/s: follow sini

Regards,
-Strider-

hazwan hairy berkata...

wahhhh blog dh berubah...pic feeling2 atas bot dh xde..ekekek...hai2 mira blnja ketam tu sekor..haha

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mengancam mee udang + ketam tuh

~aYu~ berkata...

Wauwee... Besarnya ketam tuu... Xpela mira ke hanis zalikha ke.. Tetap kurus walau asyik mkn jekkk

Tanpa Nama berkata...

Terbaeek

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia