Kita Takkan Kembali Bersama

Assalammualaikum...

korang pernah bercinta?

Tipulah kalau tak pernah...hidup nih kan perlukan cinta dan kasih sayang...eceh....

Pernah bercinta dan putus di tepi jalan? (kalau tengah jalan takut kena lenyek dek lori treler tayar 14 pulak kan).....
Pada yang tak pernah, wah beruntung kan...mungkin ada yang bercinta lepas kawen..tu yang sebaik-baiknya kan....Sebab tu la kita digalakkan bercinta lepas kawen bukan sebelum kawen...





Tapi hati meronta-ronta, menggatai nak bercinta dan berkapel...hukhukhuk....sibuk jugak kan...

Serius saya pernah kot bercinta dan putus akhirnya....Disebabkan tiada sefahaman yang sampai sekarang tak paham....Tapi, itu bukan lah alasan bagi saya, untuk buat benda-benda yang teruk macam bunuh diri atau lari dari rumah....Cuma berlari-lari anak dalam bilik jer..exercise katanya, bagi badan lagi sihat...hihihihi

Serius, rasa lega sangat..sangat...sangat...macam dah takde bebanan pape lagi kat bahu yang gagah nih...Rasa hepy sangat...sebab saya boleh mulakan hidup baru yang lagi ceria dan happy....dan yang paling penting, saya LEBIH ingat yang saya perlu lagi tumpukan pada cinta pada Tuhan dan ibu bapa saya.....

Banyak kan hikmah di sebalik setiap kejadian..di sebalik kesedihan, tersimpan suatu kebahagiaan yang dikurniakan buat kita.....

Sekarang, memang saya dah jumpa seseorang yang digelar "lelaki masa depan".....Alhamdulilah, sepanjang setahun nih rasa tenang...tak seperti sebelum ni...saya tak letak harapan yang tinggi menggunung setakat tinggi KLCC jer...ok tak???hihihi.....

Kita hanya mampu merancang Tuhan yang menentukan segalanya..........

Dan kepada masa silam saya, kita takkan kembali bersama.....kawan?erm....boleh dipertimbangkan.....

"Semoga anda bahagia dan jangan melukakan hati orang yang anda sayang"....dan tolong doakan kebahagiaan saya jugak.....

"We are never ever getting back together"....

**serius cumil  tukang jahit kete swift...eh..eh..Taylor Swift la dalam video klip nih...

Never ever..ever...everyday...eh...tetibe lak...hihihi

Tata Titi Tutu 
Sekian
Wasalam~~

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

20 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

IntaNBerliaN berkata...

pnh gak bercinta blm kawen tp tu la, xda jodoh... dgn hubby ni pulak, kenal sebulan terus merisik.. xda nak bercinta bagai.. tu lah yg dikatakan ada jodoh kan.. hihii

Kesuma Angsana berkata...

bercinta pernah, putus cinta ditinggalkan x pernah sebab everytime KA yg tinggalka bila rasa x sesuai awal2 lagi hehehe so x frust mana pown

QasehnyaRania berkata...

hihi..berinta lepas kaawin best gak..;)

Siti Hayati Nur berkata...

sedey an bile putus cinte. frust menonggeng. mybe y lpas 2 buat pengajaran dlm idup. cewah

Knor berkata...

tak bercinta sgt pun...bz memanjang

Everything's Everythings berkata...

Harap2 merasa la cinta selepas berkahwin ^^
Romantik kan begitu..
Wahh lagu baru Taylor ke ni? tak pernah dgr lagi ;P

Mrs Lurve berkata...

pernah ada seme tue sblm kahwin, bercinta bagai rak..tp hampeh...dgn hubby cinta kejap je..bape bulan je trus kahwin..alhamdulillah ada sbbnya Allah pertemukan dgn org yg salah, sblm jumpa dgn org yg layak utk kita

ieda berkata...

bersama dan berpisah dah lumrah .. sebahagian dari kehidupan kita , berkahwin boleh bercerai inikan bercinta ..

akk pernah bercinta , bertunang dan putus tunang .. mula2 sedih dan x percaya boleh berlaku pada diri , tapi kembali kepada jalannya dan redha .. ;)

insyaallah doa selalu utk dpt org yg sesuai buat kita .. akan allah makbulkan ;)

~aYu~ berkata...

lumrah hidup. kecewa sekali bkn bermakna kecewa selama-lamanya. apa yg penting kena byk bersabar dan bertolak ansur. moga mira akan terus berbahagia dgn si dia..

fiza berkata...

Bercinta selepas kawin adalah lebih baik.

aimaniman berkata...

entah.. rasanya bila abah suruh kawin akak pun on jer, x kenal erti cinta kot.. syok ke? mestilah kann sbb ada org yg sayang, yg prihatin dan peka terhadap kita sentiasa...

MAY berkata...

kdg2 best jugak single kan..bebas..hehe

Donny Ien berkata...

satu pergi seploh mari.. semoga tabah :)

Rashid berkata...

ermm .. dunia cinta memang indah. Darinya warna-warna kehidupan mendatangi kita .. Adakala kita rasa macam tak rasa .. hehe

Hanif Idrus berkata...

Kalau putus memang perit..huhuhhu.
Makan minum tak terjaga sekejap..
Tapi lama-lama OK....
Teringat masa bercinta dulu !!

Ogy Nordin berkata...

Pernah bercinta sebelom kawen tapi takde yg kekal.. rupanya jodoh dengan Apak alhamdullilah.

puteri kasih berkata...

kdg2 putus cinta ni buat hati kita lebih kuat dan terasa lebih bahagia bila kita dipertemukan dengan jodoh kita selepas itu :)

Mya berkata...

agak susah nak terima jd kawan balik. hmm

fieda berkata...

kak fieda tak sempat bercinta lama pun..hihi..

Tihara berkata...

akak mendoakan yang terbaik..tak kira lah cinta before or after married..yang penting ilmu agama...jaga agama, insya Allah selamat hidup somi isteri

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia