Jualan Gudang Kamdar Yang Murah Nak Pengsan

Assalammualaikum...

Semalam, dengan rasa suka hatinya, saya, mama dan abah saya, pergi menghabiskan beberapa ringgit Malaysia hasil titik peluh kami..eceh...ke mana?

Gudang Kamdar...nih semua gara-gara 'sale' gila-gila yang memang menggilakan....

Serius weh..."memang berbaloi"....bak tagline Kamdar tu sendiri...hihihi...

kain ela untuk buat baju raya Haji.....50% tuuuuuuu

ni yang tempat ikat langsir tu (sebab tak tau nama dia...hihi)


scallop yang boleh tahan cantiknya

apa yang sen-sen ni??
|
|
|
|
|

 ni lah bendanya...hihi



towel a.k.a tuala


pashmina = RM 3.00 sehelai

blouse pompuan = RM 10.00 sehelai

karpet yang bulu-bulu tu = RM 320 separuh daripada harga asal RM 620

beg untuk dinner

model baju Kamdar...hihihi

karpet Sponge Bob yang cumil ^_^


baju kanak-kanak pun ada...oh yer...baju lelaki pun ada...tapi tak capture gambar lak..hihi



serius cantik kain nih...hihi
tudung ni = RM 1.00...saya sudah membeli tanpa berfikir sebanyak 3 helai...hihihi....singgit je kan...

kain ni pun cantik nak buat baju...glamer mak nak...

ni lah pashmina yang dilonggok

model tudung singgit....(perasan Datin Juma la tu yang selalu promote tudung Aidijuma beliau)..tapi model ni cumut amat...

pashmina yang 3 hengget tu

baju tido untuk dipakai semasa tido hanya berharga RM 5.00 sepasang..ulang suara RM 5.00 sepasang..ulang suara....eh..eh..cukup la tu...hihi..material kain ala-ala tshirt...tp macam kasar sikit..ah..tak kesah..yang penting murah...memang berbaloi...hihihihi


Jum la beramai-ramai..masih ada masa nih sahabat sekalian.....
Tempatnya :

No.1, Jalan 241, 
Section 51A, 46100 Petaling Jaya, Selangor.
(nih area kilang-kilang....antaranya Safeguards)

kalau tak tau tempat, sila jangan segan untuk Google Map..hihihi

Tata titi tutu
Sekian
Wasalam~~



♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

14 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Eza Boom Boom :) berkata...

kamdar ada sale ke?? wahhhh, ni nak pg niii... :D. Tapi, kamdar sarawak ada sale ke tak ye..Heee.

Lyana Myra berkata...

bestnyer...mmg berbaloi-baloi :D

do visit my page lak
http://sakuraitubunga.blogspot.com/

^__^"

Ogy Nordin berkata...

Kat kamdar PJ jer ke? giler murah..rasa nak gegar pagar kamdar tu jer mlm ni hehhehehhee

Yaya Azura aka Naz Azra berkata...

tudung seringgit? pashmina 3 ringgit..
melampau harganya..haha
berbaloi-baloi.

anamizu kaito berkata...

fuiyoh ! fuiyoh ! cik ana suke karpet sponbob tuh la!!! aaawrrrrr ! hehe






Luv,
cik ana

♛ Azie Azra ♛ berkata...

mata terbeliak nampak blouse n clutch dinner cantik2 ! murah plak tu. aaaaa

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mmg murah giler2 kan :)

IntaNBerliaN berkata...

murah betoi ni... elok je offer time dpt gaji... hihii

-meeSUPERGIRL- berkata...

seluruh msia ke tmpt awk je? kalau sluru msia , nak pg serang jugak neh haha

~aYu~ berkata...

akak baru gi kamdar jln tar sabtu lepas. kalau tau, leh gi situ.. dah xsempat gamaknya.. huhu..

Kesuma Angsana berkata...

tq, boleh terjah juga ni!

QasehnyaRania berkata...

pandai kamdar buat sale noh..
time gaji ;)

Mrs Lurve berkata...

wahh..bestnya shopping utk raya tahun depan pulak lah..raya aji dh xsempat

Rahmah Ram Ram berkata...

alahai kenapalah akak tak tahu ...cess.. melepas lah..

Akak memang suka bebenar bab shopping menyopping ni...

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia