Maafkan atas kekhilafan

Assalammualaikum...

Rasa tak sedap hati...

Tak tenteram rasa....

Dengan rasa rendah hati....saya nak memohon maaf pada seseorang yang bergelar 'sahabat'...

Saya dah lukakan hati dier tanpa saya sedar dan takde niat pun sebenarnya...serius...

Sume nih jadi dala satu majlis yang sepatutnya ceria...mungkin apa yang kami persembahkan, iaitu seloka katenya, bukanlah suatu yang suka didengar...tanpa kami sedar, ader hati yang dah kami lukai...

Saya mintak maaf wahai pemilik blog http://serakserakbasah.blogspot.com/ .

"Dayah, aku mintak maaf tau"........

Kamu sahabat baik saya....saya sayangkan kamu..

Harap, benda camnih tak jadi lagi....




Harap, persahabatan ni kekal selamanya.....

"Saya bukan teman yang baik....bukan teman yang memahami...bukan teman sebaik teman kamu yang lain....saya cuma berusaha menjadi teman yang baik untuk kamu".......

Tata Titi Tutu
Sekian~~ 
Wasalam~~....


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

5 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Cinta Misteri berkata...

Alhamdulillah....inilah yg dikatakan sahabat. kalau tersedar kita tersilap, cepat2 minta maaf, tak kiralah secara sembunyi atau secara terbuka mcm ni. Minta maaf cara mcm ni lagi baik, then semua org tahu keikhlasan kamu.

Kawan baik2 yea... utk dayah, maafkan sajalah mira tue. Mira tak sengaja, tapi baguskan bila mira sedar dgn cepat.

IntaNBerliaN berkata...

InsyaAllah.. dayah mesti maafkan mira... lgpun bkn senang kita nak lupakan sahabat yg baik dgn kita selama ni :-)

TiranaAduka berkata...

sedangkn nabi ampunkan umatnya..

fieda berkata...

ala...gaduh sikit2 tu biasalah kan..mcm adik beradik..

Nur Lavender berkata...

mira..menangis aku baca entry ni..mungkin kadang2 aku rasa xde sape yg sayang aku..tp sebenarnya ramai yang ambil berat pasal aku..aku mintak maaf pasal touching terlebih..

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia