Selamat menjadi gadis berusia 25 tahun

Assalammualaikum...


24 September 1987

Lahirlah seorang bayi secara  'Caesarean' pada jam 8.33 pagi.....di Hospital Daerah Taiping, Perak...

Bayi cumil yang lahir dinamakan sebagai Nur Amira Adzmi.....

Kelahiran yang memberi seribu makna buat kedua ibu bapa setelah penantian hampir 7 tahun usia 

perkahwinan.....Puteri tunggal ini dibesarkan dengan penuh kasih sayang....





24 September 2012

Genap arinih, usia bayi tu 25 tahun...dah tak bayi lagi...dah jadi gadis yang biase-biase jer....tak cumil 

dah..cumut jer...membesar dengan panjangnya dan sihatnya...walaupun nampak kurus mengeleding tapi tidak 

mengeletis, menggedik yer...hehe





Saya amat..amat..amat..amat bersyukur kepada-Mu Ya Allah...kerana Engkau kurniakan aku kehidupan yang bagiku amat sempurna....

indahnya hidup bersama kedua ibu bapa yang sangat sayang pada diri ini....

Tidak terbalas jasa mereka..Hanya Engkau sahaja yang mampu melakukan itu...25 tahun perjalanan yang 

agak panjang tapi masih banyak lagi perkara yang harus dikejar.....



Alhamdulilah..Alhamdulilah...Alhamdulilah.....

Semoga Tuhan memanjangkan usiaku....


Semoga Tuhan merahmati perjalanan hidupku....


Semoga Tuhan memberi kebahagiaan Dunia dan Akhirat....


**Agak-agak dah kawen nanti, masih boleh guna tak 'gadisbiasebiase" tu??hihi

Tata titi tutu
Sekian~~


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

17 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

ieda berkata...

selamat hari lahirr dikk !

semoga panjang umur dan di murahkan rejeki ye dikk ;))

hazwan hairy berkata...

selamat hari lahir miza. Moga pnjg umr murah rezeki ok....org tepeng meh..oh jiran..haha

Rahmah Ram Ram berkata...

Selamat Hari Lahir Mira..semoga sentiasa dirahmati dan mendapat apa yang dihajati. Panjang umur serta di permudahkan segala yang diingini samaada di dunia dan diakhirat serta murah rezeki selalu.

IntaNBerliaN berkata...

selamat hari lahir mira!... :-)

oo ank tunggal perempuan yer... kesayanganlah ni :-)

@YUNID@TI berkata...

selamat hai lahir... moga panjang umur dan dimurah kan rezeki...

Kesuma Angsana berkata...

selamat hari lahir moga jad anak terbaik di dunia & akhirat ye amin2

Mass berkata...

wah..birthday arini yek

selamat hari lahir untuk mira :D

semoga dimakbulkan segala hajay ye dik ;)

fiza berkata...

♪♫ Selamat hari lahir untuk kamu ♪♫

Smoga panjang umur, dimurahlan rezeki dan diberi kesihata yg baik.

Atiqah Wadiah berkata...

epy birthday awak :)

Mrs Lurve berkata...

happy 25 yrs old dear..dh besar, moga mendapat pasangan yg baik dlm membina rumahtangga kelak..

Ros berkata...

Assalamualaikum Mira,

He.he..msih comel walaupun dah 25 th..

Selamat hari lahir ya Mira semoga dikurniakan yang baik2 saja dari Allah...

-meeSUPERGIRL- berkata...

alhamdulillah .. slamat ulg tahun :)

Hanif Idrus berkata...

Selamat ulangtahun..kata orang cina..
moga lu umur panjang dan untuk manyak-manyak..!!!hehehehe

Zie berkata...

heppy birthday yer dik, moga panjang umur dimurahkan rezeki..

Mira Adzlia berkata...

time ksh utk sume yg wish..doa kalian amat sy hargai... (^_^)

QasehnyaRania berkata...

selamat hari lahir mira ;)
semoga menjadi anak yg solehah utk ibuayah..amin

Siti Hayati Nur berkata...

epy besday kak mira :)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia