Sophie Paris

Assalammualaikum...

Sophie Paris??

Apakah??

Okey..pada yang dah tau sila dok diam-diam...mak jenab nak citer nih kepada mereka yang belom tau lagi pasal produk ni...

Lebih kurang macam Avon, Cosway dan Amway la...kiranya, produk jualan secara direct selling..
Sophie Paris nih baru je lagi kat Malaysia....Bulan Januari 2012...

Macam-macam produk ada...

Beg, jam tangan, baju, produk penjagaan badan, kosmetik dan macam-macam lagi la...


Pusat jualannya dekat PJ..dekat area Amcorp Mall...

Saya pun sebab kawan seopis yang jadi dealer..saya cuma bergelar si pembeli..huhuhu

Memang suka lah pakai produk nih....

nih body butter..memang wangi sangat.....tahan lama kat badan...tak macam losen biasa...

yang nih pulak body salt...pakai masa mandi..serius, sangat lah best pakai dier....
bukan makan dier yer..
memang macam garam perisa strawberi..tapi garam yang tak boleh makan yer.....
buat kulit lembap dan rasa segar jer.....sebab saya nih seorang yang hyperhidrosis a.k.a banyak perpeluhan berlaku.....

tu jela nak citer..eceh....hihi.

Tata titi tutu

Sekian~~
Wasalam~~


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

9 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Mrs Lurve berkata...

hari2 membe ada rekomen yg drg dr sophie nie, tp x terdetik nak amek tau pulak..nti bolehla ushar2 apa yg menarik

MRS Rongoks berkata...

hikhik . member ika pon ade jual barang sophie paris nie ^^

Knor berkata...

mcm nak beli aje..kat mana ada jual dkt2 gombak ni..

misz_eyza berkata...

eyza pun baru jer baca katalog sophie paris nie.. boleh tahan jugak barang2 dia dengan harga yang mampu milik.. eyza ada berkenan dengan alat kosmetik dia nie..

hazwan hairy berkata...

boleh x nak cuba?bahaha

IntaNBerliaN berkata...

1st time dgr ni... sblm ni xpnh dgr lg :-)

Rara Nasiha berkata...

first time dengar pasal produk ni :)

fiza berkata...

1st time jugak dgr produk nih.

TiranaAduka berkata...

untuk lelaki yg lasak sesuai tak?

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia