Nak kahwin dah

Assalammualaikum....


Dengan rasa penuh kesyukuran....

Ehem..ehem..saya nak bagitau kat semua pembaca, pengikut dan kawan-kawan blogger saya...

Bahawasanya saya akan....

KAHWIN....

hohohohohohoho...





Macam tak percaya je..macam tak percaya je...

Saya pun macam tak percaya yang saya sudah dewasa..homai...homai...

29 November 2013 bakal jadi tarikh paling bermakna dalam hidup saya....in shaa Allah...mohon korang semua doakan tau.....neves ni...dup dap dup dap.....

30 November 2013 hari untuk meraikan cinta yang dah jadi satu..in shaa Allah..huh..neves lagi....

adeh..adeh...

macam-macam sebenarnya nak update..tapi, kasi intro dulu...ngeh..ngeh :p

p/s : adakah masih relevan gadisbiasebiase??

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

10 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Nursaila Norman berkata...

eh, yeke?? nak kawen dah keee?? tahniah mira! :) nnt update lah ye..tahniah lg sekali :))

bojie_boboy86 berkata...

tahniah mira..xleh janji mai ke x..tgk keadaan yer....hehehe...lepas ni kena tukar gadis luar biasa plak...kikiki

zareliqa afiqa berkata...

Tahniah ^_^

hazwan hairy berkata...

really?tahniahh!!!

Aziela berkata...

Tahniah...Lepas nie sign masuk kelablah yer. Macam2 kelab isteri ada nie...hahahahaha

Naz berkata...

Tahniah

~aYu~ berkata...

yeyeye..
mira nak kawin...
bestnya time nak wat persiapan kawin ni..
seronok je rasa time tu...
huhu...
moga segalanya berjalan lancar...
;p

nor azman berkata...

tahnniah2..hehehhe

Kang Zeer El-Watsi berkata...

kunjungan pagi, izin nyimak ya ^_^`

QasehnyaRania berkata...

lambat tahu la..

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia