Sudah jadi bini orang

Assalammualaikum....


29.11.2013

Tarikh keramat yang membawa berkat.....

Alhamdulilah..

Selamat...
Sah...
Sahih...

Jadik bini orang...

Untuk incik lelaki masa depan...sekarang...dah jadi lelaki di sisi...eceh...

Alhamdulilah..

Semuanya berjalan lancar...
Saya hepy
Beliau hepy..
Keluarga hepy...
Kawan-kawan hepy..

Terima kasih kepada semua yang membuatkan majlis kami menjadi majlis yang terindah dalam hidup kami...
Syukur sangat-sangat..

Dan yang paling buat saya rasa bersyukur, adalah segala dugaan yang pernah wujud sepanjang hubungan kami, semuanya dilalui dan kini sudah Halal....Semoga, apa yang kami lalui sebelum ni akan jadi pengajaran buat kami dan mematangkan diri kami masing-masing...

Bukan mudah untuk membina sebuah masjid..
Yup..baru saya faham apa sebenarnya maksud "dugaan" itu...

Sekarang, saya belajar menjadi seorang wanita... "WANITA" ok...huhu..menjadi wanita yang kuat semangat, cekal, tabah, banyak sabar....

Walau siapa pun kami sebelum kehidupan kami sekarang nih, saya sangat berharap kami akan bina hidup baru dengan bahagia hingga jannah....tak nak sampai anak cucu je..tak nak kat dunia je...tapi mahu jadi suami isteri di dunia dan akhirat....

Okeylah...
Nanti kita kongsi lagi cerita kawen kita tau awak...hihi.....


"Aku memang bukan yang pertama...tapi aku mahu jadi yang terakhir untukmu....mungkin, aku pernah dilema, adakah aku benar-benar pilihan hatimu...engkau pernah berkata takkan pernah ada yang lain...walau pernah ada pertelingkahan...pernah ada dugaan...pernah mahu lari dari kenyataan..kini, Alhamdulilah...engkau lah yang Halal untukku..taat dan setia ku hanya untukmu...engkaulah imamku...engkau suamiku....satu saja pintaku....bahagiakanlah aku...dan jangan sia-siakan hidupku"...

^_^

Terima kasih Allah ^_^


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

12 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah. Moga menajdi seorang isteri yang solehah...:)

Fiza Rahman berkata...

Tahniah dan selamat pengantin baru.

Aziela berkata...

Tahniah Mira....

Nursaila Norman berkata...

tahniah miraaaa! dah kawen rupanya dia..patut la dh lama x nampak awk :)

apa2 pun selamat dan semoga berbahagia hingga syurga ya, amin :)

ika berkata...

Tahniah mira..xsbar nk baca citer kawin kamu...semoga kekal hingga jannah..amin

hazwan hairy berkata...

tahniah mira!!

~mama yang ayu~ berkata...

tahniah mira. happy tgk mira happy. moga mira dan lelaki di sisi tu mr hubby bahagia kekal ke akhir hayat. :)

Kang Zeer El-Watsi berkata...

kunjungan pagi y :)

adibah alwee berkata...

tahniahhh !

Seri Selaseh berkata...

Tahniah. Moga kekal bahagia hingga akhir waktu.

Gucciey Lavender berkata...

bARAKALLAHU lakuma ,,, semoga berjaya menjadi isteri yg solehah n taat pada si suami :))

QasehnyaRania berkata...

tahniah. sama cntik sama padan..

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia