Saya dah pemes!

Assalammualaikum...

Hamboih..gitu tajuknya...Pemes tu hape kejadahnya?Sebenarnya ia berasal daripada perkataan Inggeris iaitu famous...tapi telah dimelayukan atau dalam kata lain telah dirosak bahasa menjadi pemes....bermaksud terkenal.....

Opsss...terkenalkah saya??

Takde maknanya yer wahai kawan-kawan...ala..setakat masuk majalah Remaja yang ramai orang baca tu apalah sangat kan..kan..kan *macam ada nada berlagak terdapat di situ*

Cet..memang tak la pemes pun..sebabnya setakat masuk ruangan blogger je..hihihi....Saja je hari tu gatal-gatal tangan menghantar borang..gigih kan...saja cuba nasib...ewah...

Dah masuk majalah Remaja, rasa diriku Remaja semula..ala..memanglah remaja lagi kan baru 25 kot....kasi can la di tahun terakhir menjadi remaja nih...hukhukhuk *sedih weh..tahun depan dah jadi dewasa walau rupa je dewasa perangai kalah kanak-kanak*

blog saya santai gitu....sebab saya sendiri tak suka perkara-perkara yang mengusutkan..huhu
opsss....3/5 jer??yelah kalau 5/5 dah boleh lawan Ben Ashaari ngan Hanis Zalikha...hahaha

ala....boleh tak nak komen pengkomen itu?hihi
ala...nama saya salah eja...bukan Mira Adzila...tapi Mira ADZLIA (Adzmi + Norlia) gitu....

kalau korang belum lagi join, sila dapatkan majalah Remaja di kedai-kedai buku berhampiran....sila jangan ke KFC pulak...

Bila pulak mau jadi cover nih?? *mampu berangan jer*

Saya suka!saya suka!

Tak kisah apa komen yang diberikan...itu adalah satu perkara yang boleh saya guna untuk memperbaiki kelemahan saya dalam berbelog....

Cuma satu jer saya nak bagitau korang..
Apa jua entri yang terhasil di blog ini, adalah hasil nukilan saya sendiri dan dengan bantuan blogger-blogger lain....incik google...dan seangkatan dengannya.....

Tiada topik-topik berat di sini, memang  saya takut pada risiko...risiko menyampaikan yang AUTA bukan FAKTA....takmo..takmo....dan saya tak mau mencetuskan sebarang kontroversi mahupun provokasi di sini...

Biarlah dikatakan ringan...asalkan pembaca suka baca *suka ke tidak?*...
tapi yang tau saya jer suka baca blog sendiri...kahkahkah *sila gelak secara berhemah.jangan ikut kelakuan saya*

see u soon uollsss..
tata titi tutu
sekian
wasalam


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

19 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

ayunidati berkata...

tahniah.... wahhh mesti seronokkan....

Ayu Ayunie berkata...

ewah... mmg fames amos la.. glamer tuu... tahniah sbb terpilih.. pasni leh masuk paper sabtu kat ruangan blogger pilihan tu.. suka..suka..suka..

Kayu Manis berkata...

apa pun tahniah adik..

tapi majalah remaja ni..tak pernah beli..tumpang baca kat sini jelah ye..

Myra Jay berkata...

Wahhh bestnyer masuk majalah..

Kira glemer la tu :)

Aziela berkata...

Wah, seronoknya.... Yang penting, kami suka dtg sini. Blog Mira nie kan friendly. Warm greetings gitew..

Fiza Rahman berkata...

Tahniah.

Unknown berkata...

bukan senang nak masuk majalah...tahniah

- AZIE - berkata...

okla tue...dpt jgk masuk majalah..boleh improve apa yg kurg

Madam iEeDaZ berkata...

wah popular gitu..tahniah yer..:)

hazwan hairy berkata...

wahhhh kena review ngn penulis remaja lah...untunglah terpilih bkn sng tau!...nk g cri :p

hnahdy berkata...

huhu kembang hidung dia..

Abe Nick berkata...

mesti suka kan

-meeSUPERGIRL- berkata...

nak wat jugak lah! hehe . nak jugak tgk blog kite masuk majalah . haha

Mia Kassim berkata...

Tahniah dah pemes !!!...nak sign...hehehe

Jujubabes berkata...

tahniah ye dik :P

Abang Karu berkata...

fulamak...best2... masuk majalah tuuu

fieda berkata...

wah..tahniah...pasni saham blog ni makin naik la..hihi

IntaNBerliaN berkata...

wah heabt tu.. masuk majalah..! tahniah :-)

"a'aa samalah, akak pun tkt ambik risiko, tu yg wat pasal sndiri je.. hihii

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah glemer mira masuk magazine tu...best2...tahniah tau

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia