Ketinggalan zaman instagram

Assalammualaikum...
Lame tak update ni....rindu pula...hoho....korang rindu tak? Erm.....tak la tu...*tetibe sentap*.....

tak peduli..korang tak rindu pun Mau update jugak...hihi
Sebenarnya nak bongkar rahsia ngan korang betapa ketinggalannya saya dalam dunia serba canggih lagi moden ini..owh...dunia..mengapakah terlalu banyak kecanggihan...hingga diri ini ketinggalan..

owh...baru ari ini mula aktif dengan instagram bagai....owh...senang je rupanya....di sebalik setiap gambar ada cerita.. *macam yuna pula*
kepada sekalian alam..lihatlah...saya berjaya....aktifkan instagram...haha....*walau tah hape-hape gambar*

kalau nak add....search je mira adzlia..
kalau tak nak...tak perlu la search...
kalau takde akaun...jum kita ke bank rakyat bukak akaun...eh..eh..itu akaun bank...salah pulak...

pesanan elak kejian : bukan nak promosi diri...tapi saje nak berkongsi...
saya suka! saya suka!
Tata titi tutu
sekian
wasalam


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

11 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

aQu Mad berkata...

camna nak main instagram ni kawan oii?

Mia Kassim berkata...

Selamat berinstagram !!!

Rara Nasiha berkata...

instagram best. upload je gambar sesuka hati :)

Fiza Rahman berkata...

Best ker instagram nih? Tak register lagi.

ieda berkata...

dikk akak lagilahhh ..
x pernah guna dikk huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pha is berkata...

ok la tuh.. saya lagi lame.. still x de akaun instagram.. tak terlintas pon nk buka. hehehe

Miss Sue berkata...

sue ade install instragram kat lappy then uninstall balik.. tak reti nak guna.. hahahha

boni kacak berkata...

saya lagi ketinggalan tau sebab tak ada langsung instagram ni.. lagi teruk..hehehe

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

momoy sendiri tak ada
sebab tak suka ambil gambar sendiri
hihi...
blog pun cuma ada 2 3 keping je gambar momoy

hazwan hairy berkata...

wah dah ada acc lah..follow hery k..haha @hazwanhairy tp hp hery rosak..hahahahah

QasehnyaRania berkata...

selamat berinstagram myra ;D

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia