Cerita Gambar Saya

Assalammualaikum....


Hari ni, hari Rabu sudah...pergh!!cepat betul masa berlalu kan...lagi berapa hari mau abis tahun 2012...taun depan sudah masuk 2013....owh...tidak!!! *menjerit sebab umur naik satu takuk lagi*

Mencik!!mencik!! 

Banyak dah kisah-kisah yang jadi kenangan gitu.....taun ni pun macam-macam kisah suka dan duka..tapi Alhamdulilah, banyak yang suka...Saya suka!Saya suka! *macam meimei*

Salah satunya, memori dalam gambar nih;

muka sengih memanjang

hohohoho *ala-ala santa claus*

macam pernah kulihat gambar ni tapi di mana ya?? 

cuba tengok kat atas tu..ha..nampak..nampak tak?

kalau tak nampak tandanya..korang nak......

nak rabun la tu..baik pergi check mata....hihihihi

gambar ni saya pilih jadi header pasal saya suka dengan laut dan langit biru...sejuk mata memandang gitu.....
Saya suka!saya suka!

yela nak letak gambar posing maut bagai, saya bukan model gitu....
*tapi lepas ni tak tau la kot-kot nak wat photoshoot*...hihihi

tau tak kat mana nih??

okey...takde kuiz pape...contest bagai...sebab belum ada hadiah nak bagi.Inshaa Allah coming soon...
yang ni terus saya bagi jawapan...
jeng..jeng..jeng...

TAMAN NEGARA BAKO

dekat mana Taman Negara Bako tu?

hah..ni mesti time Geografi tidur jer....
kat Sarawak la sayang...hihihi

SERIUS!!cantik sangat weh....tak rugi datang jauh-jauh....


see u soon uollss
tata titi tutu
sekian~ 
wasalam

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

23 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Alaimett berkata...

bestlah baca entry awak....semoga ceria selalu okey :D

Mrs Lurve berkata...

bestnya dh pegi smpai ke sarawak nun!!

Nursaila Norman berkata...

oh,tetiba nak pergi jgk :D

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

la pasal pulak mencik umur naik setakuk lagi hehehe...

wah dah sampai sarawak best la :-)

Aziela berkata...

Memang sangat cantikk.. Akak pun sangat suka berada dalam suasan macam tu.

The ShomeL TwinZ berkata...

salam kenal,ceria sungguh hidup akakkan, bestnye :)

baby lydia berkata...

windu sebuah pulau... -..-

hazwan hairy berkata...

haha setiap entry msti kelakar...haha...nk buat entry cmni jg blh x?ahaha...taman negara bako?mggu lps yg g kuching tu nk g sini tp xsmpat :-(

Asma Azuani berkata...

serius cantek gambor ni.....sejuk mata mandang...very nice scenery..bertuah tau awk sampai kat sini...akak pon tak penah lagi travel ke sini... :)

Nurul Faiz berkata...

nasib baik jauh, kalau tak dah lama CF terjah. huhuhu.

Myra Jay berkata...

Memang cantik...
Nak ke sana tak tau bila berkesempatan :D

Mrs Velentine berkata...

MV x sampai sarawak lagi

Fendy berkata...

suka air laut tu..biru dan cantik...

~aYu~ berkata...

taktau la kat mana taman negara tu sbb tak penah dgr.. tp, serius mmg cantik...

kay_are berkata...

tak pernah lagi jejak kat taman negara bako tu.. tapi memang cantik!

ieedaz @ mama_isha berkata...

view mmg cantik sgt..model yg tengah posing tu pun cantik jgk laa..:)

ayut berkata...

rezeki dh dpt ke sana...ni nk ke sarawak tu ntah bile agk yer.. :)

dya bunga berkata...

cantiklah pemandangan..haha

boni kacak berkata...

taman negara bako rupanya..saya ingatkan kat mana lah tu..

Azhafizah Md Nor berkata...

untunglah dapat ke sana..nice picture!

-meeSUPERGIRL- berkata...

mee pun suka gmbar tu .. nampak tenang sejuk jee .. orgnye pun comeyy .. hehe

maestro amad berkata...

baguslah dah smpai bako.
mesti seronok. saye pun tk sampai lagikkk

fieda berkata...

kak fieda suka header tu..mmg sejuk mata memandang..

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia