Komik Lee Chong Wei

Assalammualaikum....

Tara!

Komik baru ni beli masa kat Pesta Buku aritu....

Memang tengah cari pun komik ni...

Selamat ada jugak kat booth Gempak Starz aritu...

Ni edisi pertama.....



Watak-watak dalam komik ni



Kertasnya sangat kualiti....Gambar pun haruslah cantik...
Ilustrasi semua menarik..Dialog pun best...

dan..yang best siap ada cara-cara main badminton tuu...
Tips-tips dan juga fakta pasal badminton...

Kalau dulu, saya sangat suka baca komik Anak-anak Sidek, sekarang, memang komik ni la pilihan hati..

Cet...walaupun suka baca komik badminton, tapi saya punya tahap main badminton macam kanak-kanak jer..Kanak-kanak pun lagi hebat...ahakss

Komik ni ada dua versi

(1) Bahasa Malaysia
(2) Bahasa Cina

Kiranya, komik ni bukan sekadar hiburan semata-mata...
Ada pengajaran yang diselitkan...

Lagi-lagi orang jenis macam saya yang selalu mengantuk dan susah nak tumpu perhatian kalau membaca... *pasal tu baca novel bertahun baru habis*

Tapi kalau komik, kartun memang laju je baca....sebab ilustrasi yang cumil amat tuuu ^_^

Oleh itu, marilah membaca komik....
Demi menambah pengetahuan...gituu....

see u soon uollsss
tata titi tutu
sekian
wasalam


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

8 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Nur Lavender berkata...

komik ni pon beli..aigoo..hahaha..:P

Papa Mifz berkata...

oh baru tau pasal komik LCW nih..

aQu Mad berkata...

saya pilih komik yg bahasa cina jer lah, hehe..
awak suka tak baca majalah mastika ? hehe,err

hazwan hairy berkata...

wahh baru tau ni..heheh...mohon pegi beli pos 1..haha

seribupilihan berkata...

nak beli jugak la..:-)

Nys Anis berkata...

nak komik doremon ! hehe

jom baca bbeauty review nak x ?
http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2013/02/review-hydro-soothing-cucumber-pads.html

Myra Jay berkata...

Sapa yg minat badminton wajib beli komik ni ;D

ayut berkata...

eh...ada komik ea...dh mcm ank2x sidek dh ni.. :))

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia