Teh Tarik Place

Assalammualaikum...

Yummy!!

Sekali lagi nak kongsi tempat makan yang telah saya pergi untuk memakan makanan yang dijual di situ dan pastinya makanan yang Halal dimakan... *dah berbelit-belit lidah gue*

Tara!!

Teh Tarik Place...

Teh Tarik Place kat Subang Empire..
ada beberapa cawangan lagi antaranya kat Paradigm Mall, Kelana Jaya.

Menu meni

Abam yang sedang kelaparan tahap gaban 

Air Sirap Limau (RM 3.10) di samping bekas abu rokok yang tidak pun kami gunakan...hihi

Suasana riang di kedai

Nasi Kerabu RM 7.70
Lauk ayam dik non....

Lobak Susu Ais..a.k.a Carrot Susu..eh..eh...Bukan Carrot Milk??hihihi
RM 4.90

Bagi saya, rasa makanan kat sini, okey..boleh tahan!!
Harga pun lingkungan mampu milik.....

Kedai ala-ala menu kedai mamak la kan..bezanya ada nasi kerabu...hihihi

see u soon uollss
tata titi tutu
sekian
wasalam

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

16 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Hidayah berkata...

hehehe..
k.dayah pun selalu pikir setiap kali nak order..

*carrot susu...

sesetgh tulis dlm menu mereka karot susu kan..kan...

:)

hazwan hairy berkata...

makan dan terus mkn..nak nasi kerbu!haha

najihahfara berkata...

wah boleh tahan harga hehe

aQu Mad berkata...

mintak sikit weh haha..

Papa Mifz berkata...

dulu pernah juga bbrp kali lepak minum kat situ, tapi cawangan di One Utama...

Mia Kassim berkata...

Nasi kerabu jarang2 jumpa di kk ni....

shazrina berkata...

ok, bagi saya nasi kerabu dengan air carrot tu k :D

maria firdz berkata...

sedapnye tgk nasi kerabu tu... huhu.. teringinn..

Myra Jay berkata...

Sirap limau smpai RM3, boleh tahan jugak..

Nasi kerabu nampak awesome :D

izzah berkata...

Boleh tahan harga dia...mkn skali skala cam ok,tapi kalau hari2 mkn sini maunya bankrupt diri ini...huhu...

shida berkata...

ha3..terbaik la harga die... tp kalau puas hati ok je harga tu... :)
bez nyer makan2.. i like!!!

ayut berkata...

mkn2x punye entry...mcm murah je mknan yer...

AmyZana berkata...

Subang Empire ? Empire Shopping Complex ? Kalau ayah tahu ni mesti dia suka sebab dia suka minum teh tarik dan suka kedai ala2 kedai mamak

QasehnyaRania berkata...

oh nasik kerabu..


jom join segmen ni..

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

fieda berkata...

carrot susu mmg pujaan hatiku...

QasehnyaRania berkata...

mira ..lamanya bercuti? ke mana tu :)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia