Pesta Buku Malaysia 2013

Assalammulaikum...

Selamat datang ke Pesta Buku Malaysia 2013....

Syabas buat saya kerana berjaya menghadiri pesta buku kat PWTC selama 3 tahun berturut-turut tanpa ketinggalan..eceh....

Syabas jugak kepada saya kerana itu salah satu tanda saya kembali menjadi ulat buku setelah beberepa tahun ke belakang saya seorang yang agak malas membaca....kuikuikui

Hari ni dah 4 aribulan..Maka dah habis dah....

MPH Bookstore pun join the club

Booth Karangkraf sememangnya mejadi tumpuan terutama para penggemar novel...Gila ar...Buku terbaru penulis novel thriller no 1 Malaysia 'Ramli Awang Musryid' tajuknya Aku Bercerita, nyaris habis..nasiblah saya cepat, pantas dan tuntas...hihihi.... (jangan salah paham...novel itu telah dikirim oleh salah seorang BFF saya..pasti bukan saya yang baca..hihi)

Ha...ini je yang layak buat saya...hahahaha
Diskaun sebanyak RM 0.50 setiap buku...Dan buku yang berharga RM 15.00 jadi, RM 12.00..jadi jimat RM 3.00..hihihi

Mula minat baca komik Gempak Starz ni setahun yang lepas..Baru la lagi kan..sebab dulu tau Anak-anak Sidek, Doraemon, Dragon Ball, Astro Kid, Ujang, Apo dan jugak majalah kolam renang iaitu Mangga...hahaha

Ramai kot booth Gempak Starz nih...nak masuk pun kena beratur...haiyooo

Kami singgah sekali ke kenduri LJ & FM.... *tipu je*

Buku agama dan motivasi 'Mustread' adalah antara yang terbaik...


Ha..yang ni booth kat tingkat bawah yang menempatkan buku-buku dari kilang katanya...Serius weh, murah...Bayangkan buku hardcover begini, dengan ilustrasi berwarna, cuma RM 35.00...Buku ini telah dengan rasminya dibeli oleh incik Lelaki Masa Depan yang taksub dengan MU..haiyoo..sehingga sanggup mengenepikan buku 'Titanic' yang penuh sejarah..sob..sob.sob...


MOY....antara booth wajib singgah...Tu dia, koleksi-koleksi yang kelakar nak pengsan....

Tu dia, hasil pendapatan selama sebulan telah dibelanjakan di sini...hihihihi.....

Kesimpulannya,
Saya suka pesta buku..

Sebab banyak DISKAUN ma...
Saya suka! Saya Suka!

P/s : Kepada yang nak tahu details pasal trip saya pergi  Kenyir...nanti saya cerita ek setelah dikumpul semua maklumat...hihihi

see u soo uolls
tata titi tutu
sekian
wasalam



♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

19 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

aQu Mad berkata...

wahh bnyaknya buku.. nak baca semua buku boleh haaha

QasehnyaRania berkata...

as-salam..acaner ciksu boleh lupa.padahal dok inagt nak pergi hari tu..huhu


melepas lagi

Clive Einstein berkata...

arghhhhhh terlepas terlepassss!!!! saya bajet tarikh yang salah!!!adoii adoiiii!!!1


emo satu ari ngan diri sendiri... =_=

~Apam Gemok~ berkata...

gempak starz !!!!!!!! :D

The ShomeL TwinZ berkata...

tak sempat kite nak gi sini, ruginya, hehe

Mia Kassim berkata...

'ulat' rupanya...hehe...kelassss pegi wedding Liyana Jasmay (sikit lagi tertipu tadi)

Kesuma Angsana berkata...

x sempat pg byak sangat agenda minggu lepas

Kesuma Angsana berkata...

done clik2

Eza Faezah berkata...

bestnya gi pesta buku. jeles Eza. huhu. susah jadi ulat buku ni, rasa nak borong je semua buku tu. :P

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: berkata...

mmg patut bangga klu mampu dtg 3 thn berturut2, hikhik

Aziela berkata...

Akak jeles....

IntaNBerliaN berkata...

wah, hebat ni sampai 3 thn berturut2.. hihii..

kalau dekat, kak ina pun nak g.. dorg xtergerak ke hati nak wat kat kedah ek.. muahhahahh

izzah berkata...

Bestnyer...akak jeles tgk...lama dh xgi pesta buku or yg ada kait2 dgn buku ni...life is so bz dgn mcm2 bnda...

Papa Mifz berkata...

PM suka baca blog dan surat khabar jer....

aizu's life berkata...

org pn suke g pesta buku.. *pesta duit kua mencurah2 ekceli.. huh*
tp last g pesta buku, thn lps.. kt PWTC la.. pastu x pegi2 dh.. iman x cukup kuat.. hoho

Mrs Velentine berkata...

mv dulu nak sangat pergi..huhu

Hidayah berkata...

teringat diri sendiri yang dah lama tak beli bahan bacaan..

hehe..*asik baca cerita blogger je..

jaa jaa berkata...

nak pegi tapi x pegi..dl suka juga bl komik gempak dari oversea tu tp skrg dh ada anak..kena stop la..huhu

seribupilihan berkata...

saya suka klu ada pesta buku nie..tak lepas peluang mesti pergi..sebab time nie semua buku murah..boleh beli banyak2..tapi pesta buku kat tempat saya jarang2 je ada..;-)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia