USB Mini Refrigerator

Assalammualaikum....

Serius malas nak bangun hamik air dalam peti ais kan bila dah lama hadap komputer atau lappy sampai lebam....

Nah hamik nih USB mini refrigerator katanya...mudah je nak guna....cucuk je usb kat lappy atau pc korang...dalam 5 minit, sejuk lah ia...hohoho....

NEW FASHION USB MINI FRIDGE/ BEVERAGE COOLER FOR SALES


**gambar daripada google**


Macam best....

Cumil jer...boleh la guna untuk sejukkan 1 tin air....

Kesan sampingan?

Menurut apa yang telah saya baca....tiada kesan sampingan daripada proses penyejukan ini..tapi sekiranya korang dapat info mana-mana, mari berkongsi...

Serius memang macam terlonjak-lonjak nak...tapi bila memikirkan...owh...ini barang bukanlah penting untuk saya.....saya mungkin lebih memerlukan power bank....hohoho...

korang nak beli?
Boleh tahanlah harga dia..taklah mahal sangat...

dalam RM 55.00 seunit...gitula...

see u soon uolls...
tata titi tutu
sekian~
wasalam

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

13 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Fiza Rahman berkata...

Apalagi...sambar lah satu ☺☺

aizu's life berkata...

sgt somelll.. cik mira, can u blikan dis somell 4 me?? tulus dr ati.. ekekekek...

Mia Kassim berkata...

comel juga tu....

Aziela berkata...

Sangat berguunaaa untuk hubby akak yang leka mengadap lappy sambil minum air. Plus...air tak dicemari oleh serangga kan.

boni kacak berkata...

wah..nampak menarik juga ni..ehehehe

MrS. F!zA berkata...

woaaa..ni sesuai utk org yg malas ni..hahaha

eh rsanya bahan penyejuk biasa tkde kesan sampingan tp bahan bakar pemanas mungkin ada..

Mas Zull berkata...

assalamualaikum mira....best juga ni...:)

zOeY zAu YaH berkata...

lorrr ada gak benda nih? hahaha...*jakun sat.

aQu Mad berkata...

wahhh.. cam best jer.. hehe

hazwan hairy berkata...

beli lebih sikit ya..hahaha

Nur Lavender berkata...

nak bgn air pon malas cmna nak pi mkn roti canai kt kedai blkg..heeee~~

Kesuma Angsana berkata...

mcm best je hehehe

QasehnyaRania berkata...

dah sambar ke blom..
maap lama tak singgah ciksu bercuti ;D

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia