Muzium Coklat, Kota Damansara

Assalammualaikum...

Teruja....teruja weh...rasa nak terlompat secara terkinja-kinja nih....

Pergh!!Memang la suka makan cekelat nih...dengar pulak kat radio Hot FM tadi kata ada muzium coklat dah dibuka 3 minggu lalu...Oh Yes!!

Walaupun sering beronggeng-ronggeng kat Kota Damansara, kenapa lah saya boleh ketinggalan pasal nih..huhu.....stress!!

Okey..tak payah nak stress gamaknya....huh...bergejolak hati mau pegi nih weh...korang nak itot tak?jum lah..jum la...itot tite meh...


ni je gambar rajah yang ada..puas den tanya encik google...

takpe..takpe..tunggu kedatanganku wahai muzium...nanti saya amik gambar banyak-banyak....posing sampai coklat kat sana mencair..ngeh ngeh~~

nak cakap sikit lagi nih : tak dapat pergi minggu ni pasal nak bercuti-cuti Malaysia....ke pulau...hihihihi...chaloo bete....

untuk entri penuh sila  KLIK SINI...

see u soon uolls
tata titi tutu
sekian
wasalam

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

20 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

MrS. F!zA berkata...

woaaa coklat museum...mcm best je

AQu Mad berkata...

cokelat pong ada muzium.. hehe.. leh makan cokelat free kat sana ek..hihii

ieda berkata...

SEYES ada muzium macam nie dik !
wahhh best nie ;))

boni kacak berkata...

muzium coklat??? wah.. macam menarik je tu.. nanti awak snap gambar tau..nak tgk keadaan dalam tu

Fendy berkata...

mak oiii...ada gak mcm ni? lazat

Myra Jay berkata...

Wahh bestnyer nak p bercuti :D

Dkna Abza berkata...

tempat jual coklat ke?? atau replika jer??

QasehnyaRania berkata...

muzium coklat..
1st time dngar kan..
mcm best je..jom2 ..

Rara Nasiha berkata...

muzium coklat? ehhh harus pergi! :)

hazwan hairy berkata...

laa ada ka?bru tau ni...pdhal dok dmnsara...hahaha

Mrs Velentine berkata...

MV yg bac apun teruja..hehe

ayut berkata...

tbaik..ada muzium coklat..nnt pegi amek gmbr byk2x ea..tmbh koleksi google..hihihi

Rozita berkata...

bestnya...nak pegi..nak pegi.. terus jadi budak kecik bila sebut pasal coklat...

tumpang follow sini ye dik..

Jna marcello berkata...

wahhhhhhhhhhhh nak kena pERGI ni.....
nakk nakk nakk
hihi

Cinta Misteri berkata...

haaaaa...nak ke pulau mana tue? cerciter skittt...

jauh CiM nak gi muzeum coklat nie. skang khabarnya masuk free. adakah akan freee selama2nya?

Sharinginfoz berkata...

memang kena pi ni weekend nanti

Mia Liana berkata...

bagusnya siap ada muzium coklat lagi gitu... huhuhu baru je tahu ni..

Tentang Kita berkata...

coklat pun ader muzium sellaunyer kt negara luar jer ade muziam2 cenggini...malaysia mmg terbaik

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

museum coklat ni yg pertama kt mesia kan...akak baru dgr radio bagtau hari tuh...

Mawar Terindah berkata...

Saya baru balik dari muzium coklat @ kota damansara. Dia buka setiap hujung minggu rupa2nya. Beraneka chocolate dijual sampai rambang mata dibuatnya. Masuk percuma dan penuh dgn aktiviti pembelajaran utk anak2. Coklatnya semua halal kerna diusahakan oleh orang Islam. Saya syorkan semua bawak keluarga datang lawat.

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia