Saya membosankan

Assalammualaikum....

Eh..eh..selama korang membaca blog saya yang naif ini, apa pendapat korang tentang saya?eceh...

"Jangan nak poyo sangat" (gaya-gaya awie versi johan)

Poyo je kan tanya soalan cenggitu...yela...manalah korang tau..ya kan...ya kan (gaya sinetron pulak)

Mana ada pengikut blog saya ni yang kenal saya secara peribadi...kebanyakan kenalan rapat saya kurang berbelog..kalau ada pun, mesti tak jadikan blog saya sebagai pilihan..sedih seh.... (sob..sob..sob..mentang-mentanglah saya bukan hamis jalikha...huwaaaaaa)

Saja nak berkongsi pada korang semua....saya adalah seorang yang *MEMBOSANKAN*....

serius weh.....

Saya pendiam
Saya pemalu
Saya suka buat hal sendiri
Saya memang seorang yang membosankan...

Hidup saya hari-hari adalah mengadap PC...tak pun lappy...takpun buku....(tapi selalu lena bila membaca)...

Hujung minggu dihabiskan dengan zzzzzzzzz.... (tido la tu)

Kadang-kadang rajin, barulah keluar bersama-sama dengan ibu tersayang....kadang-kadang dengan kawan-kawan tersayang....kadang-kadang dengan yang tersayang...

Owh.....


saya juga seorang yang cumut......hohohoho


Online??....
Saya cuma tau blog...
Instagram....baru tau...
Whatsapp.....baru tau guna (malu betul...huhuhu)

Kawan-kawan....tak lah ramai sangat.....
Adik-beradik....memang takde.....

Masa banyak dihabiskan dengan........................termenung macam ikan termenung....

owh..bosannya kan diri saya ini.....

semoga kamu semua tak bosan dengan saya..kalau bosan.................
Saya nangis sekarang......



tata titi tutu
sekian
wasalam




♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

14 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Nur Lavender berkata...

aku lg bosan..ari-ari mengantok kat opis nak tdoq rasa nak hentok kepala kat dindingtok...hahahaha...:P

Nursaila Norman berkata...

takde lah,mana ada bosan :) biasa la tu.. :D

ieda berkata...

eh x lah dikk
ok aje akak nie
suke je singgah blog adik

cumut tuu haper ??
fenin duk fikir ekekek

akak punn tahu blog aje .. twitter .. instagram bagai semua x tahu ahhaha

Mia Kassim berkata...

kawan ramai apa.....kat bloglah...saya pun gitu....cari kawan kat blog jekk....jarang2 keluar rumah semenjak berkeluarga ni....

aQu Mad berkata...

jujur nye awak, hehe

hazwan hairy berkata...

okeh ja ! selalu gelak2 bca entry dlm ni..haha..kelakar

Tihara berkata...

akak pun tk tau nak wassup dgn sapew..blog akak bosan dak..?
hihi pi tanya balik..
blog awak okeh je..
suka..anak tunggal yer
tapi nampak frenly..bagus2 :)

baby lydia berkata...

mne de membosan kan..bloging kn besh..

boni kacak berkata...

siapa cakap?? saya selalu je masuk sini.. itu membuktikan blog awak tak bosan :)

Kesuma Angsana berkata...

just be yrself dear

Hans berkata...

insyaallah okay
rasa2 semua blog dan si blogger itu punya kelebihan masing2 :-)

Ayu azmir berkata...

singgah malam kat sini

Nadzshirah Nadzlan berkata...

myra..ak follow r blog ko..

IntaNBerliaN berkata...

eh, mira ni pendiam ke..? tp bila baca entry2 mira nmpk mcm peramah.. :-)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia