Saya mau lelaki itu

Assalammualaikum....



Ha..manis tak saya?manis kan....semanis kurma gitu....  *perasan tahap cipan*

Tapi serius la kan...memang saya pun cuma harap lelaki yang akan jadi suami saya tu, bertanggungjawab dan setia....dan juga jujur...dan juga memahami...dan juga mengambil berat..dan juga sabar..dan juga rajin..dan juga...eh..eh..banyak la pulak...hohoho.....

Saya tak cantik *manis jer*...saya tak baik *bukan jahat tau*....saya tak pandai jahit *setakat koyak sikit boleh lah*...saya tak pandai masak *megi, air dan telur bolehla*....saya tak pandai bergaya *baju kurung banyakla*...

Ada yang mau ka itu macam?hahahaha....
Takpe..takpe....
Hanya waktu yang menentukan..eceh...

see u soon uolls...
tata titi tutu
sekian
wasalam


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

18 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

ros_reeza berkata...

apa salahnya kan berbaju kurung, tetap manis dipandang :) cewwaahh.. hihihi

pha is berkata...

tak pandai masak tak pe, beli luar. tak pandai jahit tak pe, ada kedai jahit. tak cantik tak pe, boleh tutup lampu (yg last ni ustaz azhar idrus yg cakap).. hehehe

Ayu azmir berkata...

see u... ta ta ta

aQu Mad berkata...

tak pandai masak ? usah risau chefwan kan ada tolong ajarkan hehe

~aYu~ berkata...

amboi byknya ciri-ciri laki pilihan mira tu.. huhu.. akak asalkan baik dan pandai pujuk dah cukup.. hihik..

Aziela berkata...

Mesti ramai yang nak...

Eyriqazz berkata...

good luck..wanita yang baik utk lelaki yang baik...

P.s : minta bantuan untuk Klik G+ entri ini iPhone 5 Gadget Impian

Nursaila Norman berkata...

btl tu mira..tp ada jgk lelaki yg xkisah asalkan perempuan tu sesedap mata memandang,xpandai masak pun xpe janji baik dan byk membantu si lelaki.. :)) sy pun xnak byk..asalkan dia bertanggungjawab dan setia,dh rezeki paling agung dh kan :)

Fendy berkata...

xpernah memilih wanita..cuma memilih yang sesuai...haha..

Jna marcello berkata...

Kalau Na nk yg bertangung jawab dan trima kita seadaanya.. CEWAH~! ;)

Kesuma Angsana berkata...

KA singgah baca dlm cuti2 mesia ni

Mohd Lokman Bin Ramli berkata...

semoga dapat yg terbaik.. ^_^

hazwan hairy berkata...

cik abg dh ada apa lg kn...hahaha...eh2 bab msk xpe skrg kedai byk..haha :p

new hope berkata...

xpandai mask boleh belajar

PENGAMBILAN PENJAWAT AWAM DIJANGKA KURANG TAHUN DEPAN

IntaNBerliaN berkata...

ololoooo sweet plak ayat2 kat entry ni :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

moga mira jumpa lelaki idaman tu yer..hehe...sweet jer :-)

Myra Jay berkata...

Semua orang mengharapkan suami sebegitu..

Apa yg penting terima kelebihan dan kekurangan pasangan :D

kay_are berkata...

insyaAllah ade.. semoga bertemu someone yang sesuai ye.. amin.. =)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia