Antare spesel dan biase-biase

Assalammualaikum...



adakah anda bersetuju ngan pernyataan di atas??
kalau setuju, sile bace pendapat saya kat bawah nih
kalau tak setuju pun sile bace jugak...hahaha (nada pakse betul nih)


orang yang spesel di hati kamu..kamu....kamu.... sume termasuk saya, tak perlu buat ape-ape untuk membuat saya merasa gembira..cukuplah dengan dapat melihat dan bersama mereka...dah mampu untuk membuat saya gembira..owh..sangat gembira sebenarnye...dan jugak bahagia......

sedangkan...
kalau orang-orang yang biase-biase jer di hati kite, ape jugak yang beliau-beliau lakukan walaupun mengharungi ombak rindu...eh...eh (tak abis-abis ombak rindu)....ombak badai...tetap juge tak dapat menambat hati kite kan..kan..kan....


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

11 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

cik jiehah シ berkata...

ehem2! sy setuju ! :DD *angkat tgn

IntaNBerliaN berkata...

sy setuju.. hihii

cik pinaz berkata...

betul tu .. kalau diorg senyum pun dh buat kita happy gila ..

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata...

kalau org yg kita syg, berada disisi pun cukup membahagiakan =)

UniMeOw berkata...

sy pon stuju...

tambahan:kalo nk bhgia,,sayangilah SEMUA org...jgn hanya sygkan seseorang..:p

man berkata...

bermula di hati...

Cik Lia Lomi berkata...

wah, sangat betul!..setuju-setuju..

tOyO berkata...

agree..^^,

iLa suHaiLa berkata...

hahaha...sangkut dgn ombak rindu je..

Tihara berkata...

setuju jugaks :)

nazirah berkata...

hehe setuju setuju setuju ;)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia