MY LEGOLAND GIVEAWAY

Assalammualaikum....

Ibu Comel Sedunia

Pagi-pagi jalan-jalan melawak tapak a.k.a blogwalking, dah ternampak satu giveaway yang menarik....

Tema giveaway nih pun memang menambat hati, jiwa dan raga shaye sebabnye baru jer buat entri pasal legoland nih KAT SINI YER...

Teruja giler nak pergi bile taman tema nih dibukak ujung taun depan nanti......walaupun katenye bayaran masuk mencecah RM 140, shaye mau pigi jugak..tak kire..tak kire..hehehe ^_^


Lego yang bermotipkan Angry Bird....suke...suke..suke...

Maklumlah, sekarang kang musim angry bird..sane sini angry bird...sampai shaye yang dah dewasa nih pun sibuk kumpul koleksi angry bird...hihihihi ^_^

p/s penaja : tak kreatif sangat gune lego.....tibai jer..ntah pape bentuk yang jadi...hahahaha (^_^)


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

5 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Bui Junaidi berkata...

gud luck yer..kak bui follow sini jugak

fathiyyahISMAIL berkata...

wahhh!! menarik nye Lego tu :O

nanti nak jugak lah :D

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata...

per entry rm140? fuyo..

Tihara berkata...

mahai giler tiket..nak gi ke tak nak ni..cheyy mcm la nak gi..tp cam best kan :)

mas saari berkata...

singgah dari blog ujang!

mahalnya tiket...pikir 10 kali lah baru nak masuk!

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia