KPOP??Suke...suke...suke...



Assalammualaikum...


KPOP?
Apekah?
Aish..mustahil mengkome-mengkome idok tau (speking perak pulak).....


Korea Pop ler...kan..kan...
Sekarang nih,kebanyakan masyarakat Malaysia, especially belia mude remaja macam shaye (perasan sangat), minat GILER ah...ngan KPOP nih....bukak jer blog, ha..tu dia background KPOP...header KPOP...shoutbox pun gambar KPOP...apatah lagi entri..sume pasal KPOP....kat pesbuk..jangan cakap ar..memang belambak status pasal KPOP....fan page pun belambak..admin nyer, haruslah peminat tegar KPOP (rajin betol deme nih)...


Shaye jugak tak ketinggalan sebenarnye..hehe..tapi bukanlah peminat tegar..agak pudar...sebab, layan gitu-gitu jer..suke dengar lagu-lagu dorang yang memang sangat catchy....bole berjoget-joget ...suke dengan lagu-lagu kumpulan 4minute..siap buat ringtone tuuu...(lagu Hot Issue dengan I My Me Mine)...tu yang dulu la..yang latest kumpulan SNSD Girls Generation (lagu The Boys)...dan tone mesej gune lagu Be My Baby (nyanyian grup Wondergirls..bukan wondercup ek..tu name eksrem)


4minute 1

nih la kumpulan SNSD Girls Generation

kumpulan KARA yang popular ngan lagu Step....

Dorang nih sume sangat comel-comel kan..kan..kan..aish..

Shaye nih jenis layan sume...tak kesah..janji BEST!!!tak kire la KPOP ka, JPOP ka, MPOP (Pop Melayu..hihi), Bollywood ka, Hollywood ka, Billboard charts ka...sume layan jer.....


owh...ader lagi beberape POP lagi yang shaye suke...antaranye adalah..jeng..jeng:


(1) BiPOP (Berita Minggu)


kredit pada Media Malaya ....pergh!!!cantek ek gadis di atas...owh...Neelofa rupa-rupanya

(2) Paddle Pop


time kasih incik google sebab sudi seponser gambar nih

(3) Mercun Pop Pop

disebabkan takut main mercun lain....ini lah mercun paling selamat shaye rasekan untuk maen dan letopkan..ha..ha..ha...


(4) Aiskrim Pop

ha...mesti mase zaman kanak-kanak yang gemilang dulu korang suke makan eskrim nih kan..kan..kan...

(5) Popcorn

hamboih....gambar tak mau kalah..pilih garrett pop corn munye gambar....mesti ramai terliur kan..kan..kalau nak, sile dapatkan di kiosk garrett yang terletak di KLCC (promosi nampak..hengat dapat komisen dari garrett ka..hahaha)



p/s penaja : Aish...tak kire ape POP sekali pun kan....jadi, kepada sesape yang kutuk-mengutuk, gaduh-gaduh semate-mate pasal POP-POP nih, hentikan ler.....masing-masing ader hak dan minat masing-masing kan..kan..kan.....So, chill jer okey....peace!!  (^_^)




♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

4 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Zaf98 berkata...

hahahaaa! akak ni, lawak ar! segala yg p0p akak nyatakan! hahahaa! sy pun suke kp0p, tapi, gitugitu aje~ asalkan bes~ takdela minat sgt sampai nk wat laki~ hahahaa!

QASEHNYA RANIA berkata...

suka asikerim pop ...sedapnya ;p
sekarang ada lagi ke?

Tihara berkata...

aiskrim pop sedap..ske fesyen dari korea tp zaman remaja dah berlalu..:)

Eiqa Lyka Vandetta berkata...

sama lah kite..=)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia