Moody Monday#1_Kenape bukan KL?

Assalammualaikum...

Huh....
Syok la ek kepada yang bekerja di negeri Selangor arinih..
Sebab....

Arinih depa cuti kan..ganti sebab semalam besday Sultan Selangor...jadi, diganti ler arinih...

Selamat Ulangtahun Ke bawah D.Y.M.M Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Ibni Almarhum Sultan Salehuddin Abdul Aziz Shah Al-Haj.
(gambar ehsan daripada incik google)

Adoyai...
Kan best  kalau Kuala Lumpur ley cuti sekali...hihi (berangan sungguh)
Yela...kite kan jiran jer...

Hamboih kan..time Selangor cuti, sibuk nak keje kat Selangor...
Bile Kedah cuti, sibuk nak keje Kedah....
Bile Perak cuti, sibuk nak keje kat Perak..

Kesimpulannye, bile ader negeri yang cuti umum, sibuk gak nak cuti....walaupun keje kat negeri yang tak berkenaan...hihi....same macam waktu berbuke puase kalau time bulan Ramadan...dan ...dan jer kan nak dok kat Sabah atau Sarawak sebab waktu berbuke kat sane jauh lagi awal dari kat sini....hihihi

Hohoho....
Mau cuti..mau cuti (padahal, baru semalam cuti kan..kan)
Besela...inilah yang dikatekan penyakit Monday Blues...(penyakit punce dari diri sendiri...hehehe)

p/s penaja : dah..dah..keje..keje..lagi bape jam jer lagi..usah lagi mengenang nasib kepada yang tidak bercuti tu..hahaha (^_^)



♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

7 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

far_east berkata...

kekeke sama ler kita....nak jugak cuti kalau ader negeri lain yang cuti umum... =)

Atiqah Wadiah berkata...

keje keje..jgn malas2..huhu =p

Tihara berkata...

bes kan dh dpt cuti rini :)

IntaNBerliaN berkata...

kalu hari cuti mmg best.. hihii

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

nasib kl tak jem semalam kalau tidak penat anak2 tunggu akak kat umah tau

fierul berkata...

sama la kite. lau org lain cuti kita pon sbuk la nk cuti skli .. hehe

YNA berkata...

selangor selalu dapat cuti free, x adil sungguh, ahaha

btw, salam kenal ya dear :)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia