Sebulan sudah

Assalammualaikum...

Dah lama giler tak bebel kat sini..huhu..nih semua gara-gara kekangan masa yang terlampau...eceh...gedik sangat kan..

"eh...blog gadisbiasebiase dah update la..jom baca geng"... *perasanku yang sangat perasan ini*

Sangatlah tidak sesuai kan..dah jadi bini orang pun nak gadis-gadis lagi..puiii... hihihi

Nak wat camne...salah sendiri teruja dulu pilih nama blog..hamik kau...hehe

Tapi camne pun saya sayannngggg giler kat blog saya...

Owh My Blog..

Nak citer pasal ape ek?

Pasal kahwin la..boleh tak??hihi..

Takdelah nak citer panjang lebar sangat...Cukuplah nak bagitau genap dah sebulan jadi bini kepada suami...

Perubahan?

Berubah menjadi seorang yang lebih sibuk dan penyibuk....

Berubah menjadi seorang wanita daripada seorang gadis remaja yang suka bersuka ria...

Semoga saya akan terus kekal berubah ke arah kebaikan...

Dan ade satu yang takkan berubah..

Saya masih dan tetap akan menjadi anak perempuan tunggal untuk mama dan abah saya gitu...hihihi

Okey..seperti biasa..di akhir rancangan saya selitkan gambar kenangan sebagai tatapan buat kalian sambil menikmati santapan....hohohohoho



Rasa macam gambar tahun 70-an pula..ngee :p


Semoga berjumpa lagi bersama topik kegemaran saya iaitu MAKANAN...stay tune uollss..next entry will be coming....saya sudah terbau BISKUT COKELAT ala-ala Famous Amous yang sangat sedap....nantikan kemunculan entri seterusnya untuk korang mengorder biskut sedap di alam semesta...

tata titi tutu
sekian
wasalam




♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

7 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

anajingga berkata...

masih tak terlewat selamat pengantin baru: satu hijrah yang panjang dan sukar perjalanannya..dan moga berbahagia meniti kehidupan baru..

Putri berkata...

Jauh lagi perjalanan dik.kalau ad dugaan rumahtangga..ingat dlm otak..penceraian ialah jalan terakhir.semoga rumahtangga adik kekal bahagia hingga ke jannah

Nursaila Norman berkata...

mira,cantikya awakkkkk..baju cantik,pelamin cantik..tp kan yg paling lama saila tgk kan ialahhhhh kasut awk tuuuu..kasut flat eh?? rare!! hehehehe..

Knor berkata...

selamat pengantin baru...moga bahgia selamanya..

BUNDA berkata...

Selamat pengantin baru....
Salam ukhuwah dari Bunda...

ayut berkata...

Hihi..kita pon sebulan..eh?? Hahaha.ap pon nk wish.slmt pgantin baru yer.. ;)

QasehnyaRania berkata...

selamat pengantin baru mira :-)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia