Cinta Halal

Assalammualaikum...

Salam Jumaat buat kamu..kamu..kamu semua...


Ya!! Saya setuju!!

Mesti korang cakap camtu kan...

Asalkan jangan tetibe menjerit sudah..setuju dalam hati je tau..
kang terperanjat orang sebelah yang tengah khusyuk dan tawaduk buat kerja...hihihi

Kepada semua..kamu..kamu semua..

Yang masih bujang trang tang tang...
Masih gadis-gadis macam gadis biase-biase...
Yang masih teruna peruna
Yang single mingle..
Pasti mengimpikan..mendambakan..mengharapkan...mahukan...

Cinta yang sejati...

Tak gitu...ahakkssss...

Bukan gatai..mahupun miang..apatah lagi menggedik...
Bukan ke cinta tu satu keperluan??ohhoooiiii

Cinta yang tidak ikhlas..
Tidak jujur..
Sekadar suka-suka...

Silalah pergi jauh-jauh ke planet Pluto...

Biarkanlah bumi ini terus disemai cinta yang sejati..eceh...

nota cinta jiwang berkarat : "jika dia jodoh untuk saya, maka memang saya akan jadi miliknya...tapi sekiranya sebaliknya...saya sudah redha terima ketentuan dari-Mu..kerana Kamu lebih tau apa yang terbaik untukku"...  ^_^



♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

13 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

aizamia3 berkata...

moga biar kekal hingga ke akhir hayat.. ;)

Mia Kassim berkata...

Setuju (dlm hati hehe).......
n3 jiwang namanya ni....

hazwan hairy berkata...

belum jumpa jodoh lagi...rekeman sorg..hahaha

Tihara berkata...

insha Allah, Allah akan kurniakan yang terbaik nanti :)

QasehnyaRania berkata...

biar kekal hingga akhir hayat .
amiin

Myra Jay berkata...

Takpe, selagi boleh mencari, cari lah yg terbaik.. tapi jangan terlalu memilih.. asalkan sempurna agama itu dah cukup :D

Jumria Alimuddin berkata...

setuju...cinta pada yg halal & berkekalan...amin :)

http://jumnutriblog.blogspot.com

puteri kasih berkata...

setuju.. mudah-mudahan kekal selamanya :)

diana berkata...

biar cinta datang sendiri..kalau dipaksa merana akibatnya..:)

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

uhuk... tetiba bicara tentang cinta memalam cenggini. chewah
hihi

adzairdawati makdara berkata...

insyaa allah.. kalau dah jodoh tak kemana :)

Sayangku Zie berkata...

Insyallah jodonh akan datang...

ayut berkata...

insya Allah sampai masa pasti jodoh tu dtg...

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia