Ice Ice Baby

Assalammualaikum...



Tu antara jenama milktea kesukaan anda kan..kan..dan jugak saya..ahaksss....


Sekarang ni memang saya dah dapat detect bahawasanya saya semakin addicted dengan ice blended...
homai..homai...

Tapi...
kali nih bukan dengan mereka-mereka itu..

Saya sudah jatuh cinta dengan ini...


harga mungkin mahal sikit berbanding dengan Cool Blog

Duta tea bag di belakang itu..hihi
*ampun mama..ampun..hihi*

Hazelnut Chocolate Smoothie..TANPA bubble okey...
Bubble tak baik untuk kesihatan..




Tahukah anda bahawasanya "Tapioca Balls" atau "Tapioca Pearl"  mengandungi asid maleik..*Owh bukan malique teman pengganti itu ya..huhu*

Asid maleik tu boleh sebabkan kerosakan buah pinggang...


Opsss...nanti dulu...

Bukan tak boleh makan langsung....Cuma, jangan makan dalam kuantiti yang banyak..Sikit-sikit boleh la kan...

Yang saya nih sebab tak suka nak mengunyah dia...letih seh nak kunyah kekenyalan dia tuh....



Kesimpulannya, marilah minum ice blended...hihi...

Ada 1 lagi peberet saya..Ice Chocolate Black Canyon

One of the best ice chocolate yang pernah saya rasa sebelum ni..ha..hamik kau..
betapa sedapnya...bagi saya la...
Mesti tak cukup satu..kasi tapaw lagi macam kumpulan tapaw...hihihi

Iced Chocolate Balck Canyon
RM 6.90
* gambar pinjam google ek*
sebab tiap kali minum, mesti lupa nak hamik gambar..hihi


Chocolate Blast Baskin Robbins
RM 13

*owh..cukuplah sekali merasainya...lepas nih tidak lagi...manisnyaaa Kak Ton....*

Apa jugak jenamanya, adik tak kisah Kak Ton......asal dia berasaskan ice...chocolate...sedap...menarik..tertarik....

Pasti adik beli...
*opss..satu lagi...pastikan harga juga berpatutan...cekik darah memang 
.adik cekik sampai berdarah yang jual tu..hihihi...ha..ganas tak..

Okeyla..jum..nak minum iced blended nih...hihi

tata titi tutu
sekian
wasalam


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

7 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Dayang Deno berkata...

suka jugak minum coocl blog :) btw, betul tu.. bubbles tu jangan makan selalu...

Teena Tna berkata...

Saya kadang2 layan jugak ice2 ni, tp x suka bubble

maszull berkata...

assalamualaikum mira.....betul tu iceblended mmg sedap tapi pearl tu yg mama x suka...:)

boni kacak berkata...

ahahaha.. awak buat saya teringin je nak try tu.hehehe

Rozie berkata...

Wal banyk pilihan... memng menggoncang jiwa raga

Tanpa Nama berkata...

sedap sungguh ni !

ayut berkata...

ayut krg kot bnda2x ni sbb manis.sesekali jer g beli klu dh teringin sgt crik la jgk :)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia