Rindu pada diri sendiri

Assalammualaikum....

Saya...
Seorang yang simple...

Simple pada penampilan..
Simple pada perwatakan...
Simple pada gaya percakapan...
Simple dalam kehidupan...

Tapi, saya akui kebelakangan ni, saya agak complicated ngan diri saya sendiri

Mungkin sebab saya terlalu takut nak hadapi masa depan saya...
Saya rasa macam-macam dalam hati saya...
Saya takut kalau kebahagiaan dan kegembiraan yang saya ada hari ni, akan lenyap satu hari nanti....
Saya takut kalau apa yang saya harapkan hanya akan tinggal harapan....

Sejarah hidup kita dulu mengajar kita untuk lebih berhati-hati dalam kehidupan kita hari ni...

Mungkin sebab itu, saya semakin menjadi seorang yang terlalu berhati-hati..terlalu risau dan gusar...

Sempena bulan Ramadan nih, saya harap segala kegusaran dan kerungsingan saya akan lenyap...

"I miss the old me"





Salam Ramadan untuk semua...

Dengan ini, tiada lagi makan-makan siang selama sebulan okey..*kecuali kepada yang diberi pengecualian..tapi pun jangan depan khalayak*.......jangan mengumpat..tapi boleh menganyam ketupat *tapi awal lagi nih*.....

Semoga kita akan memperolehi keberkatan...Amin...

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

4 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

JunAina berkata...

Satu masa satu ketika kita akan totally berubah, berubah dari yang asal seiring denga peningkatan usia yang bererti kematangan.

AM berkata...

Baca kata-kata nie setiap hari. :)

- Worrying doesn't take away tomorrow's trouble, it's only take away today's peace.

- Yesterday is gone and tomorrow may never come. So, live for today!

Apa pun, selamat menjalani ibadah puasa dalam bulan Ramadan! :)

Tanpa Nama berkata...

always doakan yg terbaik for u.. slmt berpuasa yer !

Nursaila Norman berkata...

selamat berpuasa mira, lama xsinggah sini..jarang dh BW..huhuhu

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia