Pak Cik Gelak Sakan

Assalammualaikum....

Korang ader dengar panggilan hangit kat Hot Fm tak tiap-tiap pagi??

Saya memang suka dengar celoteh tiga deejay yang gila-gila tu, AG, Faizal Ismail dan Fara Fauzana......Memang syok ar...Paling best dengar panggilan hangit dengan top 5...Memang sangat lucu...Tak bole nak tahan gelak...

nih la pak cik sporting tu....


**gambar diculik daripada facebook Hot Fm, Realfafau & Faizal Ismail**

Tapi, panggilan hangit untuk sorang pak cik nih, memang sangat lawak...pak cik nih rileks jer....siap boleh gelak sakan walaupun diberitau seluar baju melayu beliau dah tersalah potong jadi seluar pendek...PAstu, boleh plak kunnunnya taylor tu bagi cadangan suruh pakai dengan trackbottom..hahahaha....

Kalau kita, memang dah mengamuk dah kan....beliau rilek siap boleh gelak-gelak pulak..Memang terbaik la...Jum..pada sapa yang belom dengar atau ader yang nak dengar lagi, meh..meh kita dengar meh...

Okey...jangan gelak-gelak kat orang sangat..kang tetibe sendiri dapat panggilan hangit sampai rentung...hihihihi
(Padahal, sendiri dah gelakkan pak cik nih..nak terguling dah gelakkan nih)
Selamat Beraya Semua..
tata titi tutu
Sekian ~~


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

13 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

boni kacak berkata...

pak cik ni memang kuat gelak la..ahaha

Nizam Ijam berkata...

selamat hari raya gak :)

aimaniman berkata...

akak pun suka dengar tp biasanya belum habis lagi, akak dah samapai sekolah so kene matikan radio.. isshh

Azham Vsvc berkata...

kita dgr gak panggilan hangit ni...pada masa tu kita rasa mcm pak cik ni dah tau dah dia kena hangit dgn org lain kot? hehe tp dia mmg sporting hehe!

fazilah lot berkata...

selamat hari raya awk..sila dtg ke blog kak..kak baru lagi buat blog..http://fazilahlot.blogspot.com

Mya berkata...

kehkeh memang kelakar diorang ni suma. anyway salam raya awak! :D

misz_eyza berkata...

kiranya pak cik nie mmg seorang yg sporting la tu yg tak der nak marah apa2 pun.

Masz Sidek berkata...

memang gelak bila dengar pak cik ni kena panggilan hangit... spoting betul dia...

Zie berkata...

akak dah lama tak dengar radio dik huhu

Mia Liana berkata...

sori dear.... kak mia bukak era.fm lawak johara pagi di era.... ;)

Tentang Kita berkata...

mmg lucu la..siap boleh gelak2 jer...mesti awek muda pak cik nie...

Wanieys berkata...

a'a dh dgr yg pakcik ni ni...tu la dia rilek jer kan hihihi

hazwan hairy berkata...

dia ni yg pggln hangit tu kn..hahaha...

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia