Sedih dan menyentuh hati

Assalamualaikum....

Yup...saya tak tipu...
Saya tak bohong okey...

Memang saya menangis.....
Mengalir ayaq mata chek tau (sebab nak dekat raya, loghat utara maklumlah nak balik kampung nanti..prektis siap-siap)...

Nih sume gara-gara iklan BERNAS....
Serius sedih..

"Mak awak....mak saya jugak".....

Sedih dengan hanya dengar suara jer..tak tengok video pun....
Memang saya dah pernah tengok video nih kat Youtube...memang bergenang sampai meleleh la air mata ngan air hidung....

Tapi, tak sangka pulak..bila Hot fm bukak klip suara video tu, adeh...
Ulang suara...."hanya dengar KLIP SUARA JER"....
Memang mengalir air mata macam hujan dah...
Dah la pagi nih hujan...

Terkenang nasib anak-anak yatim yang beraya tanpa keluarga..terutama mak dan ayah...
Saya bersyukur, kerana masih ada lagi mak dan ayah..keluarga di sisi saya....
Iklan tu betol-betol buat saya terbayang sekiranya saya di tempat mereka...

Tak terkata..
Tak terucap...
Tak terbayang macam mana perasaan masa tu...

Kepada mereka yang dah kehilangan orang yang tersayang,
Beraya tanpa orang yang disayang tentunya bukan suatu perkara yang mudah....
Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah buat mereka yang telah tiada.....

p/s : Masih rasa nak nagis saat tulis entri nih.....sob..sob..sob :(


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

4 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Mrs Lurve berkata...

wpun byk kali tgk, tetap menangis huhuhu

Zie berkata...

sedih jugak. selamat hari raya dik, moga selamat sampai kedestinasi

Mya berkata...

memang sedih T_T

Azham Vsvc berkata...

Ala,,,,tak suka iklan ni...benci iklan ni sebab setiap kali iklan diputarkan, setiap kali tu la empangan nak pecah...kalau depan family tu kena tahan je sekuat hati hahahah!

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia