Raya datang lagi!!!

Assalamualaikum....

"Menjelang hari raya.....berakhirnya puasa.." lalalalala

Okey..mood raya.come to mama bebeh!!

Lagu raya dah berdendang

Kad raya dah mula melayang

kredit to fizgraphic.com


Baju raya dah dibeli berpasang-pasang

Tidak lupa juga si tudung dan selendang

Mercun dah bunyik pung pang pung pang

Jalan raya minggu depan akan mula lenggang

Tak sabar rasanya nak tunggu makanan terhidang

Sangat rasa mau makan lemang

Detik yang dinanti telah pun menjelang

Anak bulan sekali lagi menampakkan bayang

Suara takbir telah berkemundang

Yeay!!Hari Raya Aidilfitri dah datang......

"Salam Aidilfitri buat semua umat Islam....seluruh negara...ampun maaf saya pohonkan andai ada salah dan silap kepada keluarga, sedara-mara, sahabat handai, rakan blogger dan semua yang sudi terima salam lebaran ini"........(eceh...dah macam sampaikan Aidilfitri yang kat telebisen tu jer)...

Salam perantauan untuk semua......yang jauh didekat-dekatkan...yang dekat lagi didekatkan jangan pulak dekat tapi jauh....

Ikhlas daripada gadis biase-biase
dari perantauan.....
 ~ Rantau Panjang......

huhu....okey tipu jer...
daripada Pee Jay jer.. (Petaling Jaya da....)

Tata titi tutu tuti fruiti
Sekian~~


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

13 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Cik Rongoks berkata...

selamat hari raya ! ^^

Ameerul Ashraf berkata...

Salam Lebaran jugak yer!
Semoga berbahagia di samping keluarga tercinta.
Maaf Zahir Batin~

deno berkata...

selamat menyambut hari raya aidilfitri! :)

ain soofiyah berkata...

eh? dh raye?

MAY berkata...

selamat hari raye jugak.mintak maaf byk2 klu ade terguris di hati..;)

Mira Adzlia berkata...

hohoho..saje post entri ni awal2....bila dah ari raya, xde sape nak baca da..sume nk mkn ketupat kan...hihi

miz ruha berkata...

selamat hari raya..!!

fiza berkata...

Salam aidilfitri biat mira & family.

Izara4eva™ berkata...

selamat hari raya maaf zahir n batin :)

boni kacak berkata...

saya juga ingin mengucapkan selamat hari raya.. maaf zahir batin. berhati2 di jalan raya ye

boni kacak berkata...

jangan dilupa duit raya untuk saya ye!! hehehe

Siti Hayati Nur berkata...

selamat ari raye kak mira. hee

Azham Vsvc berkata...

Mira...Selamat Hari Raya Aidilfitri...maaf zahir batin! Kita sangat sangat sangat terharu awak letak blog kita dlm blog list..muga Allah balas jasa baik awak tu hehe! By the way jgn sombong2 tau, kita kawan2 blogger dlm dunia internet yg kecik aje hehehe.....

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia