MAHA 2012 & Festival Hijab

Assalammualaikum...

Salam Jumaat untuk pembaca setia... (yang curang tak mau eh...hihi)

Di kala kita hidup dalam  aman, damai, permai ini, jangan lupa untuk berdoa kepada Allah SWT buat kesejahteraan rakyat Palestin.....

Okey....berbalik kepada tajuk entri, pada korang yang belum ada aktiviti, masih blur-blur, yang masih dok termangu-mangu di jendela itu, pening kepala tak tau nak pergi mana hujung minggu yang tak berpenghujung nih, jum saya cadangkan korang 2 program yang agak menarik....

(1) MAHA 2012


(2) Festival Hijab

Dengan Kerjasama :-
: Anggerik Mall
: Persatuan Tadika Islam Malaysia (PERTIM)
: Ana Muslim
: Butik Najjah
: Islamic Relief Malaysia
: Hijab Community Malaysia

Penaja Bersama :-
: Butik Radiusite
: Butik Adijuma
: Butik Lyana MK
: Butik Scarftsweethoney
: Butik Ummie Tinie Collection
: Butik Infigacy
: Butik Imteeyaz
: Butik Lela Oh Lela
: Butik Bin Nurdin
: Malady Couture
: Seindahwajah
: Al-Amin Kids
: MO Toys
: Restoran Kelana Green
: Nasyeed.Com
: Khyro Design
: ChocALots
: Cute Sunday Bake & Bakery


Paling menarik, ada retis uollss.....untuk dua-dua program ni...kompem korang suka kan..kan..kan (macam lah saya nih tak suka)

Jadi, untuk uolls selamat berjalan-jalan, berdating-dating, merayap-rayap dan menghabiskan duit....hihihi

opss...pesanan yang agak tak berapa bagus tu..okey tukar lain...

Selamat menghabiskan cuti hujung minggu dengan aktiviti yang berfaedah..nih kira program yang berfaedah tau...menambah ilmu nih....boleh bersoping tapi jangan membazir tau (pesanan untuk diri sendiri sebenarnya)...


**mesej saja-saja : nak pergi kenduri kahwin dulu..baru nak merayap kat program-program nih...

see u soon uolls

tata titi tutu
sekian
wasalam~~



♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

16 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

QasehnyaRania berkata...

mornink mira:D
jom ke sana
best2 semua ni

hari tu tgk yatt dgn heliza dtg whi

Nursaila Norman berkata...

saila berminat dgn festival hijab la.. tp mcm xberkesempatan je nk g..dh ada aktiviti lain huhuhu :(

aizu's life berkata...

gud2.. pengisian yg baek ni..
tp kite nk g CAMERON HIGHLANDS.. hihih.. jgn jeles hokey :p

ayut berkata...

ada 2 event ea..al kisah ye..ingt MAHA e ujg mngu ni :)
slmt merayap jgk ye nnt :)

hazwan hairy berkata...

okeh jumpa kat sna ea..xnak lah jmp retis nk wat pe...jmpa mira blh jga taip2 entry nnti..haha

ieda berkata...

bestnya dikk
ramai artis berhijab ada nie ..
huhu kalau dekat nak je ke sana
tgk artis2 nie ;)

Tihara berkata...

as salam

haah dua2 pun best ni tapi jauh le sangat..huhu:)

~aYu~ berkata...

xpenah gi MAHA.. teringin gak nk pegi..

fiza berkata...

Alaaaa...festival hijab tu jauh lah. tingin gak nak gi.

QA's ~ mamapapa berkata...

alllaaaa...ruginya..akak tgh kursus kt PD ni..melepasla :(

QA's ~ mamapapa berkata...

jmputla follow akak kmbali :)

AQu Mad berkata...

jauh nyer

Mr. Doctor berkata...

Alamak alamak alamak! Dah hanis weekend.. X sempat kemana pun..

Miss Sue berkata...

sue tag awak :)
http://ordinarygurl-sue.blogspot.com/2012/11/exclusive-giveaway-by-double-a.html

IntaNBerliaN berkata...

2 2 event ni best :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Bestnyer ni blh jumpa retis yg dh bhijab kan

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia