Bayu Cinta Luna

Assalammualaikum...


Aish...semenjak cite Bayu Cinta Luna nih tayang kat tv9, hidup-hidupku kini dah berubah menjadi seorang peminat sinetron..hihihi..

Rasanya dulu last fanatik ngan sinetron nih masa cite bawang putih bawang merah tu..tu pun tengok sekerat jer...pasal cite nya semakin merapu meraban....

Tapi, dari awal dok layan cite Bayu Cinta Luna nih, terus jatuh cinta..wah...gitu...katanya..Sekarang, balik kerja, mandi tidak lagi jadi perkara pertama...tapi cite nih yang dikejar..opssss...kantoi pula...hihihi.....

Setiap Isnin - Jumaat , 5.40 petang, TV9 , 137 episod


Nape ek?nape ek?Nape la minat sangat cite nih?

Sebab pada saya jalan cite nya menarik dan yang paling penting tak merapu..tapi biasalah, kalau dah sinetron mestilah ada trademark dia tu...yang watak jahat, memang jahat giler...yang baik asik kena buli je....pastu, pandai bermuka-muka...

Bunga Citra Lestari _ Luna

Chico Jericho _ Bayu


Fendy Chow _ Bimo


Okey...tak mau cite pasal sinopsis dia..pasalnya, kalau nak tau tengok lah sendiri...hahahaha...ala..tapi mesti korang dah tau..kalau dah 2 orang  hero, sorang heroin, kompem la cinta 3 segi....

Cite nih sebenarnya dah lama dah kat Indonesia..Kalau tak silap tahun 2009...baru tahun 2012, tayang kat sini..Tak tau la kalau pernah tayang dah..baru ni je dapat tengok....Sebelum nih dok dengar OST cite nih je yang Bunga Citra Lestari nyanyi itu.....


Perasan tak?perasan tak? tajuk cite nih Bayu Cinta Luna (BCL).....nama main actress dia Bunga Citra Lestari (BCL)

Tata Titi Tutu
Sekian~~


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

10 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

baby lydia berkata...

dya sometimes de gak tgk cete ni..balik kje..tup2 MIL dh duduk depan tibi dlu..

ayut berkata...

ni brape plak la episode yer ni..hihihi.cite sinetron indon kan suke pjg2x cite yer...tu tak layan tu :)

Kesuma Angsana berkata...

x sempat nak follow ler

ika berkata...

xsempat nak difollow....huhu..tp mcm menarik

Mya Abdullah berkata...

minat citer indon eh ?
kita tak leh nak tengok,mak tak suka ><
hehe

QasehnyaRania berkata...

kurang minat citer indon..meleret2 ;)

bosan

IntaNBerliaN berkata...

dulu minat gak cite indon ni :-)

aKSARAfENDI berkata...

suke mlayan sinetron upenye dia nih..

Tanpa Nama berkata...

best betul cerita bayu cinta luna best gilew

Tanpa Nama berkata...

best tul

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia