Tenkiu Chenta Hati Saya

Assalammualaikum...

Di malam minggu yang sejahtera ini, dok melayan AIM 19...selalunya, memang jarang layan AIM....tiba-tiba kali nih, semangat giler weh...

Sebabnya...

HYPER ACT

tau tak sapa Hyper Act tu?
ala...yang vokalis dier Ronnie tu..dulu masa bergerak solo, dier pemes dengan lagu Bintang Kehidupan duet dengan Yanti (penyanyi Indonesia)..penah jugak beliau nih juin kumpulan "Sunday" dan "Slam"..

masih tak tau lagi...
ala..salah sorang ahli kumpulan dorang ni Toi (Akademi Fantasia 6)

ala...kompem korang tau la...yang nyanyi lagu nih


serius..saya masih OBSES dengan lagu nih okey...daripada drama Seindah Sakura tu..sampai la sekarang slot Akasia dah tukar drama dah berapa kali...saya masih guna lagu ni jadi ringtone..pastu, kalau pasang lagu ni kat henpon atau PC, mesti nak ulang-ulang suara...

ceh..kira obses tak tu?

tak sangat la ek...hoho..takpe..takpe..yang penting mak memang minat lagu tu nokss... 

jap..jap..
tajuk entri dah lari..apakah?

sebabnya..
Kuciwa....a.k.a kecewa..

lagu Harapan tak menang..huhu....Patah Seribu yang menang da...
memang patah seribu hatiku..sob..sob..sob..
Okey fine..lagu tu memang sesedap rasa pun kan...

Berbalik kepada tajuk entri....
Opsss...tu sebenarnya ucapan kemenangan Shila Amzah.....
"tenkiu chenta hatiku, Sharnaaz Ahmad"...

WOWWWW................

mesej tak sedar diri: sekarang, obses jugak dengan Drama Band.....lagu Cerita Dia...owh....vokalis dier boleh tahan cumil yer..hahahaha

tu je...
Tata Titi Tutu
Sekian~
Wasalam

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

15 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Fendy berkata...

wow...adakah peminat sharnaaz?..hehe

Zie berkata...

mcam dah dengar ayat tu.. hehehe.. wah pantas update yer... ooo tau tau pasal cerita pertama tu....

QasehnyaRania berkata...

laju je myra yer..

eh..eh.. aim dh lps ke..huhu

QasehnyaRania berkata...

hihi...
eh..eh..aim dah lpas ke?

IntaNBerliaN berkata...

akak tgk gak semalam tapi tgk teggelam timbul sbb sambil wat keje.. hihi

Karukord Jagau's berkata...

kurang minat lagu ni...tp kita dengar jugak la hehee

محمد رازيق berkata...

wah. tak tgk sgt AIM harituh. hikhik. x sempat. btw tq singgah blog harituh. gn serik mai lagi mira

hazwan hairy berkata...

euwww!! cium tgn kan! dpn org ramai tu..haha..no komen :p

fiza berkata...

Tak tgk pon. Tapi suka lagu 'harapan' tu ☺☺

~aYu~ berkata...

xtau pun AIM malam sabtu tu sbb astro rosak mmg xde nak tau program apa yg ada.. hihi..

Kesuma Angsana berkata...

pown suka lagu ni! hehe

nanakimie berkata...

heee....band2 ni nana kurang cket:)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

akak tgk kejap jer...sbb dok layan qalief main pastu eheeee

maszull berkata...

assalamualaikum mira...hehehehee suka yer...:)

puteri kasih berkata...

tak sempat nak tengok aim haritu

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia