Sayalah Puteri Raja Kapur

Assalammualaikum..


Maapkan saya..maapkan saya...agak lama menghilangkan diri...huhu....agak-agak ada ke yang tunggu entri dari saya?

Takde? Okey fine..saya merajuk..

Sekian~~

Eh..eh..memang tak la kan..hihi..kalau korang tak mau baca pun, saya mau menaip jugak..sebab saya gadis degil..hahaha...

Sebenarnya kehilangan saya buat seketika tu, sebab saya baru dapat tau saya adalah puteri raja...kerabat raja lah kira...

Percaya tak?

Okey...dipohon agar tidak mempercayainya langsung..sebab memang tipu..hohohoho


hulubalang istana okey..jaga-jaga....

3 dara pingitan di pinggir air pancut yang sudah tak berfungsi

istana negara lama yang dah jadi warisan....


jeles tak?jeles tak uollsss??

kalau tak..okey pergi main jauh-jauh..kalau yer..jum la datang...ader pameran kat sini..anjuran Jabatan Muzium Malaysia...

sampai 31 Disember 2012 je tau..

Pameran Raja Kita

bukan senang weh mau masuk istana...hikhikhik
berangan jadi puteri raja jap..kejap jer...tak kena bayar kan berangan....tapi tak jadi kenyataan jugak..hihi

**sory pada semua..belum sempat berblogwalking..ada perkara yang lebih dulu patut diselesaikan ditambah pula dengan broadband yang diguna semakin uzur perjalanannya..hihi

tata titi tutu
sekian~~





♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

12 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Kesuma Angsana berkata...

ada juga ye hehe

AdanyaKauUntukku berkata...

huhuhu...sabo je kan....
akak pun dah pegi ari tu......

hazwan hairy berkata...

haaa muncul dh..hahaha....teringin nk jln2 istana...muziem ja lah kot kn yg blh..

Fendy berkata...

memg jeles....

MRS Rongoks berkata...

bestnye..nak pegi jugakk

baby lydia berkata...

klu air pancut befungsi sure leh wt mndi-mnda kan?huhuhu

Siti Hayati Nur berkata...

nak pegiii !

~aYu~ berkata...

ampun tuan puteri beribu ampun. patik ni kalau xkeje sini sbg dayang istana mmg takdenya la nak berjalan ke sini. apatah lagi bwk anak-anak patik.. mmg sini bukan tempatnya.. hehehe..

UniMeOw berkata...

istana lama or yg kt anak bukit 2? :o

kne byr x?? xcted nk g ni..hehe

Cik Saila berkata...

nak pergi jugak lah..best nih :))

ayut berkata...

sronok kdg2x tgk istana punye brg gan istiadat ni...kedaulatan kan...mmg jg la kan :) kite pon jrg amek tahu smua ni kan...sesekali apa slh ye :)

QasehnyaRania berkata...

hihi..tak salah pon berangan..

blom lagi pergi ;)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia