Tipu sunat ke??

Assalammualaikum...




ha...apsal korang terkebil-kebil tu?
mesti pernah buat macam ni kan?kan?kan?
cuba mengaku sikit...hihihihi

renung-renung dan termenung-termenungkan.....tapi jangan amalkan...


tata titi tutu
Sekian~~ 
Wasalam


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

11 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

MRS Rongoks berkata...

hahahahaha..yg webcam tu penah la buat .

NM02 berkata...

khakhakah






terasa skit la... huhhu

hazwan hairy berkata...

hahahaha sejujurnya pernahh tp webcam lah sbb xberminat..ngee

Dkna Abza berkata...

kena hati2 dalam fb :)

Kesuma Angsana berkata...

ha ha ha , betul kena hati2

Cik Saila berkata...

xpernah bt mcm tu..huhuhu..tp mmg ada kan hehe :D

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hahahahha..kelakar xhengat la mcm ni

IntaNBerliaN berkata...

hahah kelakar plak tgk gambar tu.. hihi

Donny Ien berkata...

hehe, jangan tertipu sudahlah..

^^eKaTiKaH^^ berkata...

webcam? huuuh, tak suke.. sbb tu bg banyak alasan.. haha xD

QasehnyaRania berkata...

haha..dah terlebey sengih dah ciksu ni..hihi

skrg irg tipu lebih dari sunat dah ..
sbb tu la terjerat

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia