Doa Untuk Ibu

Assalammualaikum...

Tak boleh nak cerita panjang-panjang sangat pasal ibu...

Pasalnya, berapa page pun takkan cukup..

Pasal pengorbanan...dugaan...kekuatan...kesabaran...

Memang banyak sangat...

Dan satu lagi, kalau cerita je mesti macam sebak..nak nanes nanes je *nangis la tu*

Jadi, jum kita berdoa untuk ibu kita...

**dapat dari facebook

Alhamdulilah...
Tuhan kurniakan saya seorang ibu yang bagai bidadari buat saya...

Dan sampai hari ni, 
saya masih dapat kasih sayang beliau..
Alhamdulilah....
 *owh..nak nanes dah ni*


Untuk pengetahuan mama saya flawless gitu...saya pula pimples..hahahaha

Saya sayang mama saya!!

Selamat Hari Selasa
tata titi tutu
sekian
wasalam

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

17 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

hajar berkata...

sebut mak pun hatini dah sebak... ermmmm..

ayut berkata...

sape tak nanges klu cite pasal ibu... :)

Mia Kassim berkata...

Sayang mak saya....hehe

ieda immi berkata...

semua kena sayang ibu walau dalam keadaaan bagaimana sekalipun .. ;)

hazwan hairy berkata...

tiba2 rsa sebak lak dh 3 mggu xblik kg..sobsob..

noor liyana berkata...

semua orang sayang emak..anak tak kenang jasa mak je yg tak sayang mak dia..sebab mak la kita boleh hidup sekarang ni..mak jugak yg asuh dan didik kita dr kecik sampai besar..dah besar perangai pulak nano..LOL..apa2 pon kita hendaklah selalu berdoa kat mak kita..ayah kita jgn lupa ye..:-)

Kesuma Angsana berkata...

doakan terus ibu kita ye

Mrs Velentine berkata...

sayang mama juga...cantiknya mama mira

Daddy Ziyyad berkata...

Dan igt lah...hari hari jadikan amalan sedekahkan bacaan Al Fatihah buat kedua ibubapa kita, tak kira lah masih hidup ataupun dah meninggal dunia

nurulakmal berkata...

sayang ibu saya. sayang ibu mertua saya jugak.. :)

combi berkata...

combi syg mak jugak ! :D

Knor berkata...

seronok masih ada ibu..:)

Tihara berkata...

anak ngan mak sama2 comel..sayangi ibu selalu :)

Hanif Idrus berkata...

Siapa yang tak sayang ibu...
Entri yang baik sekali....
Tetiba nak call mak aku lak..hehehe

puteri kasih berkata...

mama adalah best friend puteri..sayang mama :)

boni kacak berkata...

kirim salam kat mak awak ye :)

~aYu~ berkata...

hargailah ibu sementara mereka masih ada.. biler dah jadik seorg ibu baru la tau betapa perit manisnya jadik ibu ni. sama-sama la kiter berdoa moga menjadi anak yg baik.

mira cantik macam mama mira gak..

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia