Mulawa Fashion

Assalammualaikum...

Entri ketiga untuk harini..Serius semangat menaip harini..

Kali ni, entri pasal fesyen...shopping...menghabiskan duit ke arah yang betul..eh..hahaha

Mesti korang pernah dengar Mulawa Fashion...

Kalau tak pernah, mari pernahkan diri....hihi



Mulawa Bawal Butterfly (RM 30 tak termasuk kos penghantaran)



Mulawa Bawal Polkadot (RM 25 tak temasuk kos penghantaran)

ha...tudung ni la yang Ainan Tasneem yang Aku Suka Dia tu pakai masa kenduri kawen Diana & Farid Kamil



Mulawa Bawal Gradiasi Warna (RM 25 tak termasuk kos penghantaran)


Mulawa dah pun pemes..dah masuk majalah Dara.com

Cantik-cantik kan..
Haritu saya ada order...siap isi form kat SINI
ingatkan Mulawa tak reply..lama tunggu email..
rupanya emel tu masuk kat folder Boxbe....ngok ngek tak saya..sebab sebenarnya dari tahun lepas kebanyakan emel masuk kat boxbe..patutlah banyak emel tak masuk...adoyai.....

Pasnih....kena isi lagi form.tapi tunggu gaji masuk...hahaha.
Pastu, marilah kita membeli belah di atas kerusi...*online la katakan*

see u soon uollsss
tata titi tutu
sekian
wasalam


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

13 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

aQu Mad berkata...

err, cantiknyer ..

Cik Yatt berkata...

smua cntek! suka tdung bawal!! *singgah

zaty berkata...

cantikkk ! Eh tapikan sy suka TudungPeople lagi.wlupn kdg2 lmbt sbb rmi giler yg order tp diorg respond. :)

nwy selamat meng-order! hehe. ^^

combi berkata...

muke model tu unik la...hehheehe

Nursaila Norman berkata...

geramnyaaaa..akak paling suka yg 1st tu..lama akak tenung..haha..nak beli,nak beli..hehe

izzah berkata...

Mmg cntik la tudung mulawa ni...sejak ada ank ni,mmg xsempat nk brfesyen bagai...tudung main sarung je...hihi...

shazrina berkata...

tak tau pon ade tudung mulawa ni ...haaa MU memey LAWA :D ..

Mrs Lurve berkata...

cantik tudung dia

ayut berkata...

kenala isi form semula...slmt membeli..cantik!

Kesuma Angsana berkata...

mmg lawa sungguh wei

noor liyana berkata...

memang cantik..saya suka fesyen..semua jenis dr pakaian,kasut,aksesori,handbag..doakan saya suatu hari nanti dapat buka butik ye :-)

QasehnyaRania berkata...

cantik2..
macam2 dah ada skrg ni kan..
sekejap je pesyen tudung ni dah ada tudung baru pulak :D

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

cantik la tudung dia

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia