Ah Cheng Laksa

Assalammualaikum...

Yunmmy!!

Ahah...mesti korang dah dapat teka nak cerita pasal apa kan?

Haruslah makanan uolllssss *gedik la pulok*

Kepada peminat asam laksa...

Jeng..jeng..jeng..

Ini ada asam laksa yang baik punya!!

Sedap weh...

Kat mana?

Ah Cheng Laksa la jawapannya...

Jangan risau..yang penting Halal...

Asam Laksa (RM 6.90)

Asam Laksa + Air = RM 8.90 1 set

kawan-kawan yang cumil dan cantik...Terselit saya yang comot di situ...

terima kasih kawan yang cun kat tengah tu....yang telah membelanjai kami..hihi..Kepada yang berminat, harap maaf, beliau sudah dibooking..hahaha

Model Ah Cheng...hihihi


Yang ni cawangan kat Berjaya Times Square....

Ada lagi beberapa cawangan...Antara yang saya tau kat Carrefour, Subang Jaya....

Okey...

Itu je untuk hari ni..
Selamat menjamu selera..eceh


Opssss...
Misteri kehilangan saya selama beberapa hari sebelum nih, masih saya belum jawab..
Takpe-takpe..saya pun tak sabar nak cerita kat korang pengalaman saya...

Tapi..
Haruslah sabar...tunggguuuuu!!

cau sin chan
tata titi tutu
sekian
wasalam


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

14 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

aQu Mad berkata...

waaa makan x ajak mad haha

Mrs Lurve berkata...

xpernah mkn pun laksa yg ada ikan sekor gini..

Cik Awin berkata...

amboi2...nampak sedap je ah cheng laksa tu...ni yang rasa nak cuba juga ;)

MrS. F!zA berkata...

perghh..siap ikan ltk ketul2 gitu.. tertaln air liur sudahhh adehhh

Mass berkata...

mcm sodap nih...kena try ni...hehehe

Mia Kassim berkata...

Klu chinese punya laksa mmg ada seketul ikan sardin kan....

hazwan hairy berkata...

perghhh ikan sardin dia tergolek sekor..haha..sedapnya !

seribupilihan berkata...

klu bab makan nie semua nampak sedap kan..tunjuk gambar pon dah terliur..hehe..:-)

ayut berkata...

TS ker..lame tak ke sana....nmpk menarik laksa yer...

diana berkata...

kat kedah ada laksa yang letak ikan sekoq macam tu..nama kedai dia laksa ikan sekoq.kat kuala ketil..nanti pi cari ye..heheh

aizu's life berkata...

cam penah dgr.. kalo x silap, kat summit ade.. kck je kdai dia.. mmg sedap. tp bile tgk nama, CINO! trus rs was2 u! haha..
*ada plak yg menakut2kn konon2 tu LAKSA LABI2.. lg sentap! ahhaha

Kesuma Angsana berkata...

mmg sedap !

Mrs Velentine berkata...

laksa nya nampak sedap

Tanpa Nama berkata...

X sedap langsung....

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia