Xpax _ Don't Lose It All

Assalammualaikum...

Jum nak berjiwang lagi....

Kali ni, bukan dengan filem lagenda Budak Setan...

Mahupun drama Setia Hujung Nyawa...

Juga bukan sinetron Bayu Cinta Luna...

Tapi, iklan Xpax....

"Don't Lose It All"....


Mesti korang dah tengok episod 1....


Sekarang dah ada episod kedua..Merupakan sambungan daripada episod 1..

Episod 2 nih sedih sikit la...huwaaaaa *nangis meraung*


Rasa-rasa, korang nak undi siapa ye??Nick atau Joe?

Kalau saya, haruslah Nick...
Sebab Nick bukan sengaja tinggalkan Amy kan....
Kemalangan berlaku tanpa disangka...Beliau masa tu nak belikan cincin yang dijanjikan untuk Amy....
Masa tu pulak, beliau hilang ingatan, manalah nak ingat sapa-sapa dalam hidup beliau....
Lagipun rasanya, mesti Amy masih cintakan Nick....

Emosi ni..emosi nih....dah meleleh air mata, air hidung semua..tacing..tacing...



Akan datang...

Kita tunggu je sapa yang Amy pilih..
Harap-haraplah Nick...hihihihi *lagipun Nick hensem..eh..eh*
Jadi, nilah masanya untuk dapatkan data...


Jum layari laman web http://www.xpax.com.my

Pesanan syahdu : Tak mau nangis-nangis ye abam-abam yang tengok iklan ni....hihihi....

see u soon uolls
tata titi tutu
sekian
wasalam



♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

10 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Zaf98 berkata...

iklan dia panjang b0nar!~ dah b0leh buat drama!~ (Y) kreatif tul d0rang.
tak saba nak tunggu eps seterusnya! :D saya pun, harap dia pilih nick.
akak tak suka joe kee? dia pun 0key apa~ (Y) ;)

Karukord jagau berkata...

episod 1...episod 2
belum tgk lg hehheee

QasehnyaRania berkata...

tak penah tgk pon :D

Cikgu Ma berkata...

tu dia iklan...dah jadi drama...hehe

mama_umar_maryam berkata...

ohhh.ade kesah ke iklan celcom tu,hahaha,akk xtau pon ;p

MulutPayau berkata...

Akak tak pernah tengok iklan..

Kesuma Angsana berkata...

dah tgk ... tp x tau nk vote sapa hehehe

Cinta Misteri berkata...

uhuhuhu.....haruslah nick. masa 1st rime tengok iklan ni, CiM dh agak msti ada sambungan.

Cinta Misteri berkata...

iwh yaaa, maybe lappy CiM punya lappy da prob. skanh dh bleh komen lalu hp

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

dh tgk dh hehe

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia