Masa lalu yang berlalu...Masa depan masih jauh di hadapan

Assalammualaikum...


**disalin dan ditampal daripada facebook**

"Tiada insan suci tanpa dosa masa lalu. Tiada insan yg berdosa gelap masa depannya"..... 

Novel & drama : 'Setia Hujung Nyawa'


Salam Jumaat semua....

Setiap dari kita tak terlepas daripada melakukan kesalahan dan kesilapan...

Tiada manusia yang sempurna kerana yang sempurna hanyalah yang Maha Pencipta....

Tidak akan terlepas dari kita daripada melakukan kesalahan...

Tiap kesalahan yang kita lakukan, adalah sebagai satu pengajaran dan pengalaman agar kita tak terus melakukan kesilapan yang sama lagi....

Tiap dari kita mahu diberi peluang untuk perbetulkan kembali keadaan menjadi lebih baik....

Jadi, marilah sama-sama kita berusaha menjadi lebih baik dari hari semalam kita...

Supaya masa depan kita lebih bahagia....

Masa lalu, mengajar erti hidup selalu....

Masa kini mengajar suatu tentang diri..

Masa depan yang bahagia menjadi idaman kita semua.....


pesanan penaja : hohoho..walaupun entri nih macam serius bunyinya, jangan baca dengan muka ketat tau..longgarkan sikit..hihi....sengih-sengih selalu ^_^

see u soon uollsss
tata titi tutu
sekian
wasalam

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

13 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

hazwan hairy berkata...

setuju dgn entry ni..walaupun serius toba2 sebak plak..haha

Mia Kassim berkata...

wlupun serius bunyinya.....tapi memang setuju.....

Tihara berkata...

betul betul..akak suka entry ni, terus rasa bersemangat :)

Myra Jay berkata...

Setuju...:)

Fiza Rahman berkata...

Betul tu. Tengah sengih lah ni ☺☺

deno berkata...

nice entry :)

puteri kasih berkata...

rugi andainya kita masih hidup di masa lalu malah juga tidak mendatangkan keuntungan andainya kita hidup untuk masa depan. Hargailah kehidupan hari ini..kerana hari ini milik kita. Semalam telah pun berlalu pergi dan esok belum pasti :)

-meeSUPERGIRL- berkata...

suka ayat tu :)

Nurul Faiz berkata...

CF ingat Mira nak cerita tentang novel tu. huhuhu.

Mas Zull berkata...

assalamualaikum mira...suka n3 ni...:)

ieda berkata...

salam dik

semoga kita semua dpat memperbaiki diri kita dan tidak terus leka dengan alam duniawi ini ...

adza irdawati berkata...

kesilapan mengajar kita untuk lebih berhati2 di masa depan ;)

Papa Mifz berkata...

yup tiada manusia yang sempurna...yang penting kita berubah demi kebaikkan...

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia