Nuffnang, Google dan Minyak Dagu

Assalammualaikum....

Petang-petang gini, rasa melonjak-lonjak nak semak Encik Nuffnang..

Saja suka tengok kunci kata 'keywords' yang selalu orang cari kat enjin carian..ha..*hamik kau bahasa Melayu gitu*...



Owh...korang cari pasal Minyak Dagu yer....

memang saya ada buat entri pasal Minyak Dagu..

Opsss..bukan cara-cara buat..atau bomoh mana yang boleh buat okey..
Tapi, adalah tonton online filem Minyak Dagu ni..Lakonan Yana Samsudin, Fezrul Khan & Fizo Omar.

Diharap korang tidak la sekali-kali...dua kali pun jangan apatah lagi tiga kali mahupun berkali-kali...walaupun di Batang Kali...

untuk berniat...terniat....baru meniatkan diri...dengan niat

Mau membuat perkara Syirik ni...

Mohon dijauhkan yer....

Kepada yang masih terpinga, pinga apa itu Minyak Dagu...

Minyak Dagu bukanlah minyak yang dihasilkan dari dagu-dagu kita yang licin dan juga yang berjerawat..
Bukan dari kulit yang berminyak lalu diambil minyaknya...

Bukan begitu ye adik-adik...
Eh..bukan nak mengajar...tapi cuma mendedahkan perkara sebenar...

Dikatakan bahawa minyak dari dagu perempuan mati bersalin anak pertama....menghasilkan minyak yang berkesan untuk mendapatkan keinginan terutama untuk memikat gadis atau lelaki idaman....

Hah..hamik kau..
Sanggup ke nak pakai minyak orang mati weh??
Sanggup ke nak berdepan dengan kesan buruk selepas mengamalkan perkara syirik ni?

Lebih baik...
JANGAN....

Serius, filem tu bagus untuk memberi pengajaran..
Bukan semata-mata filem hantu, seram yang menakut-nakutkan orang...
Tapi, lihatlah mesej di sebalik filem tu...

Mesej minyak dagu ini daripada gadis berparut di dagu akibat jatuh kat tiang gol masa umur 9 tahun...hihi

see u soon uollss
tata titi tutu
sekian
wasalam


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

16 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

hazwan hairy berkata...

wah menjadi keyword anda..haha...xtgk lagi cerita ni :p

Fiza Rahman berkata...

Tak sanggup lah.

QasehnyaRania berkata...

ciksu belom nengok lagi.so blom boleh direview lagi

aQu Mad berkata...

berdosa besar weh.. hurm

TiranaAduka berkata...

salam
Rajinnya buat analisis.

puteri kasih berkata...

tak sempat lagi nak tengok filem tu :)

Scya Lollita berkata...

yek,
mcm geli je minyak tu (-_-)

Cikgu Ma berkata...

teringin plak nak tgk minyak dagu tu...ramai sangat cakap citer tu best..

MulutPayau berkata...

akak tak tengok lagi citer tu...

Papa Mifz berkata...

kat luar sana tuh pasti ramai yang guna minyak2 dagu nih kan...

ayut berkata...

ni mesti penangan cite myk dagu ni...huhuhu

Kesuma Angsana berkata...

citer minyak dagu buat anak bongsu KA takut nak kebilik air huhuhuh

Mrs Velentine berkata...

minyak dagu..filem fizo omar & yana...macam best

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tingin gak nk tgk minyak dagu ni

hana hadi berkata...

minyak wangi ada x?hehe

Knor berkata...

mesti seramkan tak tonton..

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia