Cerita Cinta Paling Romantik

Assalammualaikum...

Walaweh...jiwang sokmo...

Di senja-senja hari ni, terlayan jiwang pula...ahaksss

Ala...rileks la..macam korang tak jiwang...malu-malu pula nak mengaku kan..kan..

Sedangkan Awie pun jiwang walaupun rockers Malaya...apatah lagi saya yang hanya melukut di tepi gantang..eceh...

Biasalah, orang-orang yang belum kahwin macam saya lagilah tahap gaban tahap kejiwangannya..shhh...jangan bagitau kawan-kawan saya yer..malu la *muka warna pink tua*

Seronok kan tengok nenek dan atok yang dah tua masih romantik gitu....hihihi....Ala.tapi mungkin ini cuma mimpi jer..ini sume mitos je nih...adeh..

Ntahla ek...tambah-tambah masyarakat Malaysia kita kebanyakannya, cinta pudar bila dah lama kahwin..aiyooo...takutnya...

Tak mau..tak mau....

Nak camni..nak camni *memberontak*



Tapi, hidup kita Tuhan yang tentukan....
Kita pun kena ingat jodoh, pertemuan, ajal dan maut di tangan Tuhan...

Andai kata panjang umur, in shaa ALLAH...

inilah impian hidup saya...

Bukan kekayaan harta yang dicari..
Bukan kehebatan yang ingin dimiliki..
Bukan kejayaan hingga lupa diri....

tapi kebahagiaan yang diimpi....

pesanan penaja : amacam?jiwang tak?jiwang tak?dalam hati ada kebun seh...


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

21 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

aQu Mad berkata...

jiwang nyer hehehehe..

UniMeOw berkata...

betoi kan..msyrakat kte ssh nak timer kalo pkcik mkcik bromantik2... pdhal halal pe..

yg anak2 muda xde ikatan sah 2 xpe lak...hadeh...

nauzubillah..

boni kacak berkata...

itulah...susah nak jumpa pasangan yang bahagia sampailah ke tua kan?

Papa Mifz berkata...

romantik selepas kahwin memang best...:)

MulutPayau berkata...

Memang jiwang..hehehe..biarlah dalam hati ada kebun yg sentiasa subur merimbun...psttttt akak pun suka jugak bab jiwang ni....

Cinta Misteri berkata...

sntiasa brdoa agar CiM dn hubby kekal brsama selamanya...

atok & nenek CiM mmg cinta sejati. atok pergi mengadap ilahi 7 hari selepas nenek pergi.....

hazwan hairy berkata...

haha...dulu2 pnya cinta sejati kan..skrg ni no komen :p

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

orang muda sekrang lebih pada suka . org ada GF/ BF, kita pun nak ada

orang dulu2 plak jenis cinta sampai mati, sbb tu la bertahan lama =)

ieda berkata...

sesekali layan ok ape .. ekek
harap2 rasa cinta biarlahhh sampai ke tua kan dik ;)

Kesuma Angsana berkata...

amboi berjiwang2 lah pulak hari ni ye

shazrina berkata...

mampu berdoa je supaya mode honeymoon akan kekal ke hujung nyawa :)

L berkata...

haha. standard la tuh, L pun jiwang lagi. dah kawen nt pun masih boleh jiwang2 lagi. haha

aizu's life berkata...

tahap kejiwangan anda: sedang2 jer.. eheheh..
xsalah nk pasang angan2.. asalkan x langgar batas :)

ROSMARIEZA ROFIEE berkata...

romantiknyeee! :) heeeeeeeeee :D harta boleh cari..bahagia sukar untuk dicari dan dikecapi..:) kite dh follow..:) terima kasih follow kite..:) darkrose~ :)

ayut berkata...

tp ayut suke je tgk pak cik mak cik berpegang tgn klu jln2x tu..nmpk mesra jer...ssh sng bersama... ^^

QasehnyaRania berkata...

hihi..
jiwang nya

Myra Jay berkata...

Semua pasangan ingin romantik hungga hujung nyawa ;D

Fieda Rafli berkata...

tak reti nk berjiwang..hihi

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sekali sekala layan jiwang best gak hehehe

IntaNBerliaN berkata...

a'aa kan.. akak duk berangan camtu lah sorg2... romantik sampai tua... jln pegang tgn.. hehheh..

tp tu la, entah2 angan2 je.. skrg pun, jln mana ada pegang tgn sbb kne pegang anak... hahhah

Kak Tie berkata...

salam pagi..pinjam gambar atuk ngan nenek tu....kiut sangat

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia