Kawan ke Setan??

Assalammualaikum....


Ha...hamik kau tajuk entri nih...macam bengang giler kowt....


Kawan ke setan??


Ape yang kawan shaye dah wat kat shaye sampai shaye menulis tajuk sebegitu??


Panasss....Hangat.....Gosip sangatttttt!!! kan mak jemah...kan..kan..kan...


Sebenarnye....shaye baek-baek aje...kawan-kawan shaye takde wat pape pun....


Yang nak citer nih pasal nih ha........

petikan berita daripada Harian Metro hari nih (25 Oktober 2011)

http://matcuoi.comPerbuatan dorang memang sangat kejam dan sangat tidak berperikemanusiaan langsung....Hanye sebab cemburu dengan kekayaan kawan, boleh dorang wat cenggitu..Memang tak layak digelar sebagai "kawan" kalau dah perangai macam "setan"...kan...kan..kan...


Alasan cemburu tuh, memang langsung tak munasabah...Perbuatan mereka memang sangat-sangat tak boleh dimaafkan.....

Aish...susah betul kan kalau kaya, ader yang cemburu...Kalau susah pulak, ader yang menghina pulak...Pandang pun sebelah mata jer..
http://matcuoi.com
Kawan sepatutnya adalah orang kepercayaan yang kedua selepas keluarga kita....Bukannya menikam dari belakang...Memang la cemburu tu tak bole lari dari diri manusia..tapi, jadikan lah kelebihan kawan kita sebagai suatu cabaran untuk kita memajukan diri...tak pun, kita tumpang berbangga dengan ape yang kawan kita miliki......

Tapi kalau kawan kita tuh berlagak dengan kelebihan yang dia ader, bole la kan kita balas perbuatan dia tuh???

Opsss....tak bole jugak k...kalau dier berlagak...jawapan shaye senang jer.....
Buat tak peduli langsung dan takde reaksi kalau dier dah mule nak citer pasal kelebihan dia....hihihi :p
http://matcuoi.com
Shaye pun harap, takde di antara kawan-kawan shaye yang berperangai cenggini...dan shaye sangat-sangat percaye bahawa kawan-kawan shaye adalah kawan yang terbaekkk punyer!!! hehe 



Kesimpulannya, kawan bukan untuk dijadikan lawan....jangan lakukan pengkhianatan..berkawan, biar penuh keikhlasan...
semoga persahabatan akan berkekalan.....
http://matcuoi.com

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

4 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

alexa yussida berkata...

jahat giler,,,kesian ar kena camtuh

ade2mama berkata...

jdy kaye pown ssah ye huhuhu

Mira Adzlia berkata...

@alexa yussida kan..mmg kesian sgt..sggup kwn die wt cenggitu

Mira Adzlia berkata...

@ade2mama klu kaya, org dengki...klu ssh, org pndg hina..aish...

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia