Nota Untuk Bakal Suamiku

Setiap wanita inginkan kebahagiaan dalam kehidupan. Sebagai seorang yang dewasa, tentunya impian dan angan-angan untuk berkahwin dah berlegar-legar dalam fikiran. 


Perkahwinan yang shaye impikan bukanlah terletak pada pelaminan, busana, majlis sanding, resepsi, tapi  adalah kehidupan selepas menjalani semua itu. Shaye mau kan kehidupan berumah tangga yang sangat indah dan kekal bahagia hingga hujung nyawa. Bahagia di dunia dan bahagia di akhirat.


Suamiku....
Masih belom tau sape yang ditakdirkan untuk shaye. Dan sebagai manusia biase, shaye hanye mampu berdoa agar jodoh shaye adalah lelaki pilihan hati shaye.


Buat bakal suami shaye....


~ Shaye harap awak dapat membimbing shaye ke jalan yang benar dan diredhai Allah SWT


~ Shaye harap awak dapat terima shaye seadanye shaye sebab shaye tau shaye banyak sangat kelemahan dan kekurangan

~ Shaye harap awak dapat terima keluarga shaye macam keluarga awak sendiri



~ Shaye harap awak ikhlas menerima kehadiran shaye dalam hidup awak


~ Shaye harap awak akan bersama shaye dalam keadaan senang mahupun susah


~ Shaye harap awak takkan tinggalkan shaye biler shaye dah tak punye ape-ape untuk awak banggakan


~ Shaye harap awak tetap setia dengan shaye sampai bile-bile


~ Shaye harap awak akan jadi ketua keluarge yang bertanggungjawab


~ Shaye harap awak takkan mengkhianati cinta shaye untuk awak


~ Shaye harap awak akan bersabar dengan karenah shaye 


~ Shaye harap awak akan tetap jadi orang yang sama seperti shaye mula-mula kenal dan takkan pernah berubah menjadi orang asing dalam hidup shaye


~ Dan...shaye harap...shaye akan tetap kekal jadi permaisuri hati awak buat selama-lamanye...





p/s penjaja...eh..eh..silap...hehe....
                                                     http://matcuoi.com


p/s penaja : bukanlah nak berjiwang cume tetibe pikiran menerawang tentang masa hadapan dengan orang yang disayang


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

2 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Hayati Tapsir berkata...

nak mcm tu jugak. hihi (=

cik abbit berkata...

Jempot bace entry baru ku.. & bagi pendapat siked

Kecil Jadi Kawan Besar Jadi Lawan

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia