Felicidades Spain!

Assalamualaikum...

VIVA ESPANA!!

Syabas! Tahniah! Congrats! Felicidades!

Kepada Juara untuk EURO 2012....

Sepanyol....

Walaweh..walaupun saye bukanlah peminat tegar atau penonton bola sepak yang berwibawa, tapi saye berasa gembira atas kemenangan Sepanyol.....

 
Memang saye dah menjangka kemenangan Sepanyol...dalam HATI jer..tak pernah uar-uarkan pada sesape..eceh...bukan sebab malu kunun nak sokong bila dah menang..tapi sebab saye bukanlah penonton setia bola sepak nih..tetiba kang nak letak status kat pesbuk, sume orang pelik bin ajaib pulak....jadi, update blog jela...saje nak berkongsi kejayaan Spain itu.....hahaha....


Pape pun...syabas lah untuk Spain....syabas untuk Torres juge yer..antara pemain bola yang saye kenal & ader jersi nama beliau tau...hehe....pasnih, Chelsea kene jadi team pilihan kesukaan la ek...hihi

okey..sekian~~

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

5 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Marina berkata...

walaupon tak suke bola sgt tapi kena tau gak perkembangan..nanti org ckp ketinggalan..hehe

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

tahniahhhhh heheh ;)

iqa berkata...

baru semalam gua tgk
ahahaha..yeyeh

Miss BaNu berkata...

tahNIAH SepanyoL hehehe..

Ujang9897 berkata...

terima kasih., gua org spain..

*tibe2.=)

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia