Perlu ke sentap?

Assalamualaikum....

Sentap hati mak nak...Perkara apakah yang akan membuatkan korang sentap ek?

Saya nih kadang-kadang penyentap gak orangnya...tapi saya sedar saya pun selalu bikin orang sentap sama saya juga....hihihi..(tak tau la yer ke tidak)

Agak-agak korang sentap tak ngan ayat-ayat yang tertera di bawah ini;

Ayat 1:

"Dah la muka tak cantik, nanti bertambah lagi lah ketidakcantikannya tu"...

Ayat 2:

"Memang patut takde boypren sampai skang...muka tak lawa langsung"....

Ayat 3:

"Sampai bila pun tak kawen lah kalau muka macam gini"

Sekarang, secara logik dan fizik nya, adakah anda (terutama perempuan) sentap tak apabila membaca ayat-ayat itu....hihihi

Bagi saya, saya takkan sentap kalau cara percakapan dan cara penyampaiannya adalah secara bergurau senda dan bergelak tawa....

Tapi, saya sentap bila ianya memang serius walaupun saya tau dan sangat yakin memang itu kenyataan diri saya....  (^_^) (think positive and be positive) katanya....

Saya memang tak cantik, tak lawa, tak cumil, tak ayu, tak lemah-lembut, tak lemah gemalai....tapi...

Saya gadis biase-biase dalam kehidupan sederhana dan sentiase mendamba bahagia hingga ke hujung nyawa dan Insya-Allah hingga ke syurga.....

ooopsss lagi satu...
Rupa tu kan kurniaan Tuhan...jangan dipermainkan yer....
Cinta bersandarkan rupa, akan pudar tatkala usia meniti senja.....
Cinta dari hati yang ikhlas dan suci akan kekal hingga ke akhir nanti (^_^)


p/s : jum...pakai botox...hahaha (gurauan jer nih...klu betul-betul ni memang mintak kena pelangkung ngan bapakku secara terhormat)  :p

Sekian~~

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

6 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

Azham Vsvc berkata...

Okay...bila I baca ni I sentap hehehehehe...okay tipu je hahahah

Pn. Sheila@CC berkata...

hehe... xyah sentap dik... jodoh tu tgn tuhan... kwn2 akak ramai yg cantik2 kawin lambat...

nn lylyn berkata...

orang yg cacat tu lg la kecian dik..kite yg sempurna ni kena bersyukur..

Tihara berkata...

Ya Allah ayat tu..sabar je laa...sebahagian manusia menjadi ujian bagi sebahagian yang lain...

Bobo berkata...

tukang sentap tu pun boleh tahan ayatnye ye! kalau laki kena pun sentap juga! huhuh

Mrs Lurve berkata...

aiyoo..ayat mcm tue, terus sentap, xckp ag dh dgn org tue, biar dia terasa yg kata2 dia tue terlalu jujur dan xde tapisan

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia