Moody Monday # 2 _ Warisan Dunia

Assalamualaikum...

Memang la Monday blues kan...aish..tak sabar rasenye mau tunggu pukul 4.30 petang..mau ca alip but..cabut la...hihihi

Nape la ek...asal ari Isnin je, mesti cenggini perasaannya....asal perasaan cenggini jer, mesti ari Isnin...ceh..salahkan ari pulak yer...puih...dah memang sendiri bikin mood itu macam kan..hihihi

Ok la...walaupun moody-moody gini, tapi tak lah moody sangat sebab ceria la jugak pasal dapat makan free...a.k.a tak payah kuar duit sendiri untuk makan piza....yahuuu!!!

Okey...sebelom mengundurkan diri secara terhormat, sila ucap tahniah buat Malaysia yang tercinta kerana Lenggong berjaya menjadi Tapak Warisan Dunia yang diiktiraf oleh UNESCO...Syabas! Tahniah! Congrats! kepada sume warga Malaysia terutama warga Jabatan Warisan Negara & orang kuat JWN iaitu Datin Paduka Prof (EM) Zuraina Majid......Selepas Melaka dan Penang, sekarang giliran Lenggong pulak...

Sila hayati gambar-gambar ekslusif ini....



Nak tau lebih lanjut boleh lah melayari ke laman sesawang rasmi Jabatan Warisan Negara ....
Kalau nak tau lebih lanjut pasal arkeologi Lembah Lenggong boleh klik sini...

Sekian~~


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

5 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

~aYu~ berkata...

sama la.. akak pun mmg mamai je semalam. wat keje pun slow jek.. hiihik

Yaya Azura aka Naz Azra berkata...

Lenggong sudah glemer..hihi..
katanya org tertua di Malaysia berasal dari Lenggong ..

Nur Lavender berkata...

kt ak xnk wish ke..penat jgk ni..yela, mentang2 la kite ni timun je..ahaksssss...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

tahniah buat Malaysia !!! ;)

Kakzakie berkata...

Jauhnya kalau kakak nak ke sana. Agak-agak kalau dari JB nak sampai sana kena bertolak subuh lepas Zuhor baru sampai..

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia