Wordless Wednesday#9_ Sembunyi

Assalamualaikum...


Berkongsi perasaan dengan orang lain especially orang yang kita rapat, adalah perkara yang boleh membuat kita merasa lebih tenang.....bak kata pepatah omputih, "sharing is caring".....

tapi..
tak sume perkara dapat kita luahkan atas dasar mungkin takut kesalahfahaman...
perasaan sedih terpaksa disembunyikan....
dan akhirnya, terzahirlah senyuman dengan penuh keterpaksaan....

p/s : kata wordless, tapi macam panjang jer bebel....luahan perasaan katanya....

Sekian~~

♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

9 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

IntaNBerliaN berkata...

a'aa betoi2.. pernah alaminya... risau tkt org slh paham... :-)

nazirah berkata...

betul betul betul
tak sume bende kte bole
cite kt org lain kn
krn org lain tu tk mgkin
phm diri kte sepenuhnye.. hmm ;)

Zie berkata...

sekarang susah nak cari kawan yg betul2 memahami, kawan pun biasa2 tu ramailah..

ros_reeza berkata...

salam perkenalan..

alalala.. jgn la senyum terpaksa, berilah senyuman yang paling manis dengan ikhlas :)

Cik Rongoks berkata...

kadang2 kita terpaksa menutup kesedihan kita utk jaga perasaan org lain ^^

Azhafizah Md Nor berkata...

takpe terpaksa senyum..senyum kan satu sedekah..^__^

Pn. Sheila@CC berkata...

lbh baik meluahkan dr simpan terpendam kan... hehe

mimie.. berkata...

betul tu..jgn terlalu tunjuk sgt perasaan sedih kita tu..senyum lah..sebab wlu sepahit mana pun senyum tu, ia tetap sebuah senyuman :)

예쁜 berkata...

betul2..setuju sangat

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia