Pencarian Super Bloglist 2nd Half Year 2012 by Blog Fadzmie

Assalamualaikum...


Hamboih..dah petang-petang cenggini tetiba ter 'ade' mood mau join segmen....

Disebabkan dah pun masuk pertengahan tahun, maka tu yang incik penaja letak tajuk segmen 2nd half year tuh..sekejap jer masa tu berlalu kan.....rasa macam baru jer masuk tahun 2012..tak lama lagi nak countdown lagi tahun baru...hihihihi

Okey..mau hentikan segala leteran, bebelan, kemengarutan dan kemerepekan di sini...jom..join...



Sekian~~


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

7 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

fiza berkata...

Selamat bersegmen ☺☺

Fadzmie Mohamad berkata...

Thanks sudi join bloglist saya. Sama-sama kita tunggu penutup segmen ni ya. ;)

Hazwani Harun berkata...

Singgah dri segmen yg same =)

MISS Z BERCELOTEH berkata...

Miss z datang sini :)
dari segmen yg sama

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/07/pencarian-super-bloglist-2nd-half-year.html

Diera Tekikushika berkata...

hai slm perkenalan. dtg mlwt sini. jom g blog saya pulak meh.. =)

Mia Liana berkata...

singgah sini..

http://www.mialiana.com/2012/07/pencarian-super-bloglist-2nd-half-year.html

★ ɥɹɐן ɐʎɐʎ berkata...

Asalamualaikum Tuan blog !

Yaya dari segmen yang sama . Jemput singgah ye . ^^v

http://yayalarhsecret.blogspot.com/2012/07/pencarian-super-bloglist-2nd-half-year.html

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia