Segmen : Siapa Cepat Dia Dapat



Assalamualaikum....



Segmen kedua yang saye juin untuk arini....

Aish....balas dendam namanya nih..hihi...setelah 6 bulan tak menjuinkan diri dalam mana-mana segmen...Sekali juin, hamik kau....tamak habola...eh..eh..tamak haloba pule yer...hehe :p

Okey..saje nak promosi blog saye yang biase-biase ini...pada saye, nak jugak la trafik ini jadi tinggi walaupun tidaklah setinggi gunung..eceh...mau berkongsi ape yang saye tuliskan dalam blog nih...hehe..walau mungkin pada orang lain, takde pape yang menarik, tapi pada saye, saye mau berkongsi ape dalam pale hotak saye nih....hehehe

Rasanye, itu jela yang saye nak berletiak (berleter ler) kat sini.....

Okey....sekian~~
♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

3 yang suke sengih tapi tak banyak songeh:

예쁜 berkata...

goodluck

anamizu kaito berkata...

hai Mira ^___^ wahhhh rajin join segmen.. gud luck tau mira..


TQ sudi sggah & komen kat blog cik ana :)





Slm kenal,
cik ana ^_____^

Mr. Z dan Mis N berkata...

sila terjah entry ni> http://zubir5588.blogspot.com/2012/07/diy-gambar-membuat-lampu-sudu.html

tq for join..

Copyright@Hakcipta Terpelihara...sume entri adalah milik Mira Adzlia